ТЕЛЕКРИТИКА

Київський журналіст довів свою правоту на детекторі брехні

Суспільство

Ведучий програми «ДокаZ» Олексій Шевчук пройшов перевірку на детекторі брехні, яка показала, що журналіст не брав хабара від колишнього начальника ДФС Романа Насірова за ефір, у чому його звинувачували низка українських ЗМІ. Тепер журналіст готовий відстоювати своє чесне ім'я в суді.


Програма за участю Романа Насірова вийшла в ефір 2 серпня. Темою ефіру була контрабанда лісу.

«Я запропонував йому (Романові Насірову. – Ред.) прийти на програму і відповісти щодо контрабанди лісу. Ми вважали, що це було б дуже резонансно. Так воно й сталося. Ми побачили, що посипалися звинувачення. Можливо, він десь різко відповів, можливо, я поставив якісь гострі запитання», – припустив Олексій Шевчук.

Перевірка на поліграфі підтвердила, що ведучий проекту «ДокаZ» на телеканалі ZIK не порушував закону і не брав хабарів за ефір з Романом Насіровим.

«Щодо запитань тесту, які стосуються отримання хабара в розмірі $50 тис. від Романа Насірова за участь у програмі «ДокаZ» на телеканалі ZIK, у того, кого перевіряли, не виникло жодних стійких фізіологічних реакцій. Це дає змогу казати про щирість його заяв і відсутність спеціально приховуваної інформації», – йдеться у висновку експертизи. 

Результати проходження перевірки на детекторі брехні Андрієм Шевчуком

Фото: телеканал ZIK

Тепер Шевчук і телеканал ZIK готують позови до видань, які поширювали неправдиву інформацію про журналіста. Керівництво каналу вважає таке інформаційне «вкидання» черговою провокацією провладних сил і вимагає від медіа, які викривають Шевчука у хабарництві, надати докази, які б дали змогу ЗМІ звинуватити журналіста. У разі ігнорування прохання, ZIK звернеться до суду і вимагатиме від медіа компенсації репутаційних втрат.

Нагадаємо, минулого тижня українські ЗМІ активно поширювали новини про те, що за появу в програмі «ДокаZ» на телеканалі ZIK Роман Насіров заплатив ведучому Олексію Шевчуку 50 тисяч доларів.

За заявами ЗМІ, їм про це повідомило «джерело з найближчого оточення Насірова». Зі слів цього ж джерела, гроші були сплачені за лояльність ведучого під час спілкування з чиновником, а також за «правильні» запитання, які Шевчук ставив Насірову. «Голос.UA» взяло на себе сміливість стверджувати, що «до самого ZIK вся сума $50 тис. не дійшла», про що виданню нібито повідомили працівники телеканалу.

Статті до теми

Главное в разделе

Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Суспільство

«Залякування журналістів – це тероризм»: інтерв’ю з Сергієм Томіленком

Популярное на Телекритике



Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Дуся

Павло Зібров кинув виклик вагітній Валентині Хамайко

Культура

«Гірська жінка на війні»: під бруківкою порожньо

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше