ТЕЛЕКРИТИКА

Від ненависті до сексу: як створюється проект «Танці з зірками»

«Дуся» поспілкувалася з режисерами-постановниками проекту і побачила зворотний бік зіркових танців

Дуся

У глибинці ВДНГ, в одному зі знімальних павільйонів, я була ще навесні, урочисто вітаючи Олену Луценко з перемогою в шоу «Голос країни». Минуло літо, і тут знову кипить життя. Кругла сцена перетворилася на паркет, на якому лише в тіні можна розглянути зіркові силуети.


Спостерігаючи за танцювальними баталіями вже який рік, мене завжди цікавило, як створюються номери для зірок. Чому в першому сезоні Надя Дорофєєва перетворилася на «мати драконів», хто побачив в Олі Поляковій Мерилін Монро і як цього року Анастасія Кумейко (NANA), партнерка альфа-самця Миколи Тищенка, опинилася на паркеті голою, прикриваючи інтимні місця листочками і фруктами?

Надя Дорофєєва, Оля Полякова, Анастасія Кумейко та Микола Тищенко

Фото: «Телекритика»

Як мені розповіли творці проекту, подібні образи – кропітка праця і фантазія не тільки самих знаменитостей, але й команди режисерів і стилістів. Робота над однією такою постановкою в середньому займає практично цілий тиждень. Зірки і хореографи не виходять зі спортзалу, репетиційних баз і взагалі, як на мене, не з'являються удома. «У цьому і специфіка роботи в подібних проектах», – пояснюють режисери-постановники «1+1», які ведуть проекти «Танці з зірками» та «Голос країни», Наталя Лисенкова та Наталя Ровенська.

Як створюються номера для «Танців з зірками»

Наталя Ровенська та Наталя Лисенкова

Фото: Ната Боровик

Наталя Лисенкова: Номери для кожної пари на паркеті створюються абсолютно по-різному. Над кожною постановкою працює ціла команда, в якій є ми – два основних режисера-постановника, – ще один режисер Маша Григоращенко і дві помічниці – Даша Гресь і Саша Погуляй. Так, кожна постановка, звичайно ж, залежить від стилю танцю, ідей, які пропонують нам хореографи і зірки, і від музики, яка буде супроводжувати номер.

Креативний процес створення цього сезону «Танців з зірками» мені вдалося зняти ще до початку проекту. І ось вони – генератори ідей, хореографи і автори проекту в офісі на «1+1»

Фото: Ната Боровик

Наталя Ровенська: Взагалі все починається з музики. Щоб придумати номер, потрібно вибрати трек. Коли пісня узгоджена, ми переходимо на момент такого собі креативного брейншторму. І тут вже багато що залежить від пари. Є артисти, які пропонують багато ідей, є ті, які погоджуються на наші з Наташею пропозиції. Ось як, наприклад, було з Лесею Нікітюк. Перед другим ефіром вона сказала, що хоче, щоб її номер вальсу був пов'язаний з 1-м вересня. Ми довго думали, вислухали всі пропозиції Лесі, її партнера Максима Єжова і вирішили: «Леся, ти будеш букетом!» (Сміються.) Леся подивилася на нас і сказала: «Так без проблем!» (Сміються.)
Наталя Лисенкова: Або, наприклад, номер Павла Вишнякова і Юлії Сахневич. Як виявилося після кількох репетицій, Павло дуже пластичний, незважаючи на те що танцями до цього не займався. Ми вирішили скористатися цими здібностями Паші і втілити їх в сальсу під пісню Stromae «Tous Les Mêmes», де Сахневич зіграла Марію-Антуанетту.

Про складнощі роботи режисерів на таких проектах

Наталя Лисенкова: Найскладніше, мабуть, те, що ми, режисери-постановники, як ніхто інший, зацікавлені в тому, щоб номер вийшов вдалим. Але через те, що всі репетиції пар відбуваються практично в один і той же час в різних місцях, доводиться одночасно стежити за всіма танцювальними постановками учасників, а це досить непросто. Тому ми просимо, щоб хоч на годину пари приїхали на паркет до павільйону і показали нам частину свого виступу, адже в процесі постановки танцю в учасників виникають ідеї, якими вони доповнюють свій номер, а це необхідно враховувати в режисурі.

Режисер-постановник проекту Наталя Лисенкова

Фото: Ната Боровик

Наталя Ровенська: Наше завдання в основному полягають в тому, щоб знайти у зірок найсильніші сторони і підкреслити їх для того, щоб номер виглядав органічно. І, по правді кажучи, цілісний готовий номер народжується, як правило, буквально за кілька днів до ефіру. Але ми тримаємося, не втрачаємо бадьорості духу, і сподіваємося, що глядачам подобається наша праця.

Режисер-постановник Наталя Ровенська

Фото: Ната Боровик

Про реквізити і гроші

Наталя Лисенкова: Нас часто запитують, чому у одних пар безліч реквізиту, а у інших всього нічого. В першу чергу це залежить від побажання самих зірок. Часто ми чуємо, що пара впевнена: їх танець настільки повноцінний, що реквізит може все зіпсувати. Інші ж, навпаки, вважають, що без нього задумка танцю не вийде. Тут, мені здається, важливо підкреслити, що у нас на проекті немає улюбленців або фаворитів, ми, як і всі, уявлення не маємо, хто покине шоу після ефіру або хто переможе. Тому намагаємося втілити всі творчі задумки наших учасників і нікого не образити.

Секретні матеріали: яка пара в який час вийде в ефір і скільки триватиме номер

Фото: Ната Боровик

Наталя Ровенська: У питаннях реквізиту важливо працювати з самими парами, адже треба розуміти, що зірки – не професійні танцюристи і у всіх них є сильні і слабкі сторони. Тому ми іноді наполягаємо, що, наприклад, в цьому номері реквізит допоможе приховати відсутність пластики у зірки, а в іншому – підкреслити його або її сексуальність.

На жаль, застати репетиції всіх зірок у мене не вийшло, тому ділюся з вами кадрами, як Ігор Ласточкін та Ілона Гвоздьова репетирували своє пристрасне танго:

http://images.telekritika.ua/2e04ca14751d55b89db649848cd9c738.jpg;30719944668_7e1a0ff12a_o.jpg,http://images.telekritika.ua/620692a75cf85ece7ed13e814c316888.jpg;43681067775_757f48c067_o.jpg,http://images.telekritika.ua/33eb7974a2ab585250f3f020b4d485ba.jpg;43681080475_55c6ef57e4_o.jpg,http://images.telekritika.ua/85c3ced4046ba273ce801009c55467a5.jpg;44540439402_c69a2556b7_o.jpg,http://images.telekritika.ua/24eb13ce61406275664709a127c8c4fa.jpg;44590631391_db4b679012_o.jpg
Що з цього вийшло, ви могли спостерігати в ефірі від 9 вересня:
Наталья Лысенкова: Подібний випадок, коли реквізит, графіка та наші ідеї зіграли ключову роль, був, напевно, в парі Павла Зіброва і Марії Шмельової. Все почалося з того, що на другому тижні проекту їм дістався хіп-хоп. Ви взагалі уявляєте Павла, який танцює хіп-хоп? (Сміються.) І навіть не дивлячись на те, що Павло відразу ж сміливо взявся репетирувати новий танець, ми вирішили все-таки підстрахуватися і додати в номер балет, його легендарні вуса, щоб максимально показати пару у виграшному світлі. Мені здається, все вийшло дуже барвисто.
Павло і Марія за рішенням глядачів покинули проект після третього прямого ефіру 9 вересня.

Наталя Лисенкова: Так як всі номери дуже різні, конкретна сума на один номер не виділяється. Є загальний бюджет проекту, який ми зараз не можемо озвучити, і від нього відштовхуються всі наші можливості. Якщо ж говорити про найдорожчий реквізит, то поки в цьому сезоні нам в чималу суму обійшовся лабіринт Маші Єфросиніної в першому ефірі. Точну його вартість ми ще не підрахували, але самі трохи побоюємося (сміється).

Перший тиждень проекту – румба від Маші Єфросиніної та Максима Леонова

Кадр з проекту «Танці з зірками»

Наталя Лисенкова: Якщо на перший погляд вам здасться, що там нічого особливого, то це зовсім не так. Сила-силенна часу пішла на зварювання, на те, щоб підібрати саме цей бордовий відтінок, а не інший.


Наталя Ровенська:
Це було важливо, тому що потрібно було виготовити колір і форму настільки чітко, щоб ми співпали з 3D-графікою, яка паралельно була в ефірі для створення об `єму цього лабіринту.

Про найскладніші постановки

_

Фото: Ната Боровик

Наталя Лисенкова: Я пам'ятаю, у нас була ідея минулого року на виступ Наді Дорофєєвої та Ігоря Кузьменка зібрати гору одягу на паркеті – як символ того, що вони як пара, за сюжетом, завалили все своє життя непотрібними речами.

_

_

Наталя Ровенська: (Сміється.) В результаті, пам'ятаю, нам привезли десять мішків цих речей! Ми з Наташею три рази по-різному збирали і розбирали цю купу. Ви, напевно, не помітили, але щоб купа виглядала переконливіше, ми забрали сходинки, по яких пари спускаються на момент оголошення результатів. Тому в цьому випуску всі пари змушені були виходити через центральний вхід тільки заради того, щоб один номер Наді та Ігоря вийшов так, як ми цього хотіли! Уявляєте? (Сміється.)


Наталя Лисенкова: Зрештою ми ці сходинки поставили в центр, закріпили сіткою-рабицею, а зверху накидали речі. І тому ми в ефірі тягнули час, щоб підготувати номер. Ось тут було складно. А пам'ятаєте виступ у фіналі Олени Шоптенко та Ахтема Сеїтаблаєва?

_

_

Наталя Лисенкова: Ця концепція у нас не виходила до останнього. Всі проби на репетиціях були провальними. Нам потрібно було показати, що ця пара нібито чекає на дощ, а пішов пісок.

Наталя Ровенська: Я пам'ятаю, навіть були думки міняти концепцію за годину до ефіру. Але ми вирішили залишити все як є на свій страх і ризик. Підстрахувалися тим, що засунули шматок лінолеуму в піддон, а в цей час хлопчики-альпіністи сиділи під стелею і по команді витягали лінолеум – і тільки тоді пісок почав сипатися так, як ми задумували. Це було неймовірно. Все спрацювало чітко тільки на ефірі!

До слова, як по секрету розповіли мені режисери-постановники проекту, замість піску в цьому номері використовувалася манка.

Про сексуальний потяг в парах

Партнерка Миколи Тищенка NANA на репетиції

Фото: Ната Боровик

Наталя Лисенкова: «Танці» – це ж чистої води секс на паркеті! Наше завдання як режисерів-постановників – втілити цей секс в танець. Це завжди непросто, адже зірки і танцюристи спочатку не знайомі одне з одним, у багатьох з них вдома є сім'я і діти, а ми тут еротику ставимо! (Сміється.) Але це необхідно, в цьому і суть бальних танців. Тому іноді нам доводиться зірок, так би мовити, розкріпачувати. Ми змушені лягати поруч з ними, показувати, як треба, а у вільний час водити в парк на прогулянку, іноді навіть у бар (сміється).

Уроки розкріпачення від Наташі Ровенської

Фото: Ната Боровик

Якщо з бігом не вийде, то можна кружляти

Фото: Ната Боровик

Що змінилося на проекті з минулого сезону

Яка репетиція без креативного продюсера проекту Володимира Завадюка?

Фото: Ната Боровик

Наталя Лисенкова: Ми стали жорсткіше в роботі (сміється).


Наталя Ровенська: Так, це однозначно. Минулого сезону ми були більш лояльні до побажань зірок. Бувало, погоджувалися з ідеями, навіть коли розуміли, що все може провалитися. Цього року все не так. Якщо ми відразу розуміємо, що задумку не вдасться втілити, то не витрачаємо на неї час, а відразу генеруємо нову ідею.

_

Фото: Ната Боровик

Про натхнення

Наталя Лисенкова: Мені здається, що ми беремо натхнення від всього!


Наталя Ровенська: Буквально від всього! (Сміється.)

Наталя Лисенкова: У шоу «Танці з зірками» нам важливо не тільки вразити глядача значним реквізитом і обсягом графіки, нам важливо розкрити саму зірку, показати її з того боку, який ще невідомий аудиторії. Тому ми багато часу приділяємо тому, щоб почути особисті історії зірок, постаратися вникнути в них. Ось, наприклад, в цьому сезоні буде історія Оксани Марченко. Ми дуже хотіли б, щоб глядачі почули її. Або історія Маші Єфросиніної. Вони дуже зворушливі.

Бизнес

Все, что нужно знать о новом сезоне проекта «Танці з зірками»

Наталя Лисенкова: Звичайно, крім зіркових одкровень ми шукаємо образи і почуття, які відчуваємо від книг або фільмів. Ось, наприклад, у Паоло Соррентіно є фільм «Велика краса» (2013). В ньому так багато красивих, атмосферних кадрів, що іноді хочеться просто взяти і повторити їх при зйомці.


Наталя Ровенська:
А мені ось дуже подобається фільм «Краса по-американськи» (реж. Сем Мендес, 1999). І відкрию секрет: в цьому сезоні буде номер, де ми використовуємо таку ж кількість пелюсток троянд, яка була в цій картині. Мені дуже хотілося передати цю емоцію з фільму на наших «Танцях».

_

_

Наталя Ровенська: У нас вже готова графіка, ми закупили 30 кілограмів пелюсток. Так що, сподіваюся, все вийде, як задумували. Також нас надихнув «Сон літьої ночі» Олександра Екмана. Коли ми цього року в Чикаго дивилися його постановку, після вистави годину не могли з Наташею говорити, настільки сильно нас пробрали тоді емоції.


Наталя Лисенкова:
Намагаємося частіше ходити на балет, в театр. Наприклад, «Гамлет» з моїм улюбленим актором Бенедиктом Камбербетчем. Це ж просто захоплююче! Або почитайте «Тропік Рака» Генрі Міллера – він так тонко і на якихось своїх хвилях передає прості історії, де фігурує пристрасть, ненависть, любов.

Про неймовірне

_

Фото: Ната Боровик

Наталя Лисенкова: Наостанок зізнаємося, що нашому режисерському тріо [Наталія Лисенкова, Наталія Ровенська та Марія Григоращенко] запропонували співпрацювати з творчою групою Freckled Sky для постановки шести номерів для виступу Крістіни Агілери в Києві. Але що ми зробили? Правильно! Ми обрали «Танці з зірками» (сміються).


Наталяя Ровенська: А рівно рік тому, коли ми з «1+1» працювали над концертом Тіни Кароль «Інтонації», ми з тієї ж причини відмовили Джареду Лето зробити номер на MTV Awards. А тому ми щороку, будучи в роботі над проектами «1+1», так і чекаємо, щоб відмовити комусь із зірок (сміються). У цьому смак нашої роботи!

Статті до теми

Главное в разделе

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Пристрасті розпалюються: хто залишив проект «Танці з зірками» у чвертьфіналі

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Бізнес

Втеча від проблемного кіно