ТЕЛЕКРИТИКА

У Києві зняли романтичну історію для французького бренду

Дуся
Агентство BETC Luxe створило рекламну кампанію для французького виробника кашеміру Eric Bompard, зйомки якої проходили на території Київського політехнічного університету.
Ідея реклами – донести до споживачів, що з образом одягу з кашеміру необов'язково повинні пов'язуватися поняття розкоші і що вона цілком підходить для повсякденних ситуацій. Ролик вийшов вражаючим і навіть зумів розповісти коротку романтичну історію на тлі заворушень.


Що цікаво, актори були не знайомі один з одним до моменту зйомок і прекрасно зіграли кохання з першого погляду.

Главное в разделе

Дуся

Стали відомі фіналісти «Голосу країни 8»

Дуся

Місце зустрічі змінити не можна: «Дуся» дізналася, як пройшла церемонія нагородження премією «Золота дзиґа»

Популярное на Телекритике



Бізнес

Переможці української Національної премії «Телетріумф»: повний список

Дуся

Стали відомі фіналісти «Голосу країни 8»

Бізнес

Кінець епохи радіо: «Укртелеком» підвищує абонплату за радіоточки

Бізнес

Телерейтинги: «Голос країни» – в топі, а «Молодий папа» не злетів