ТЕЛЕКРИТИКА

Тісно пов’язаний з Медведчуком генпродюсер «112 Україна» просить надати факти непрозорої власності каналу

Дуся

Артем Марчевський зробив також політичну заяву – застеріг виборців від голосування за нинішніх нардепів.


Генеральний продюсер гнаного усіма телеканалу «112 Україна» Артем Марчевський вперше на моїй пам'яті публічно прокоментував ситуацію, яка склалася навколо телеканалу в останні місяці. Продюсер торкнувся, зокрема, теми непрозорої власності мовника і ухвалених депутатами санкцій проти нього. Прес-служба телеканалу «112 Україна» поширила низку цитат Артема Марчевського досить дивного змісту.

Продюсер застеріг виборців від голосування за нинішніх нардепів, називаючи Верховну раду «театром абсурду». «Закликаю виборців не голосувати за цей театр абсурду. Тепер ясно, чому в нашій країні проблеми. Народним обранцям потрібно зрозуміти просту істину: свобода слова – це засаднича цінність демократичного суспільства. Якщо уряд країни намагається побудувати демократичне суспільство, потрібно навчитися поважати його цінності. Якщо ви цього не вмієте – для чого ви в парламенті?» – робить політичну заяву Марчевський.

Також він просить надати факти непрозорої власності, незважаючи на існування розслідування програми «Схеми» «Радіо Свобода», яке, зокрема, викриває зв'язок Марчевського з Медведчуком. «Якщо у політиків є претензії до структури нашого управління телеканалом, то вся інформація опублікована у відкритому доступі на нашому сайті. А якщо у депутатів є інші факти, то надайте їх нам», – сказав Марчевський.

Бизнес

Как и почему нардепы хотят заставить «Зеонбуд» прописать украинских владельцев

Прес-служба каналу називає слова свого шефа «розповіддю про результати боротьби українських ЗМІ за право говорити». Підводку до політичної заяви Марчевського прес-служба зробила таку: «Обмеження свободи слова телеглядач обов'язково помітить і вибір свій може змінити».

Нагадаю, власником «112 Україна» значиться німець Едуард Катц, який, за даними «Схем», продає уживані автомобілі. Марчевський у 2015-му брав участь у виборах депутатів до Київської міської ради від партії «Право народу», тісно пов'язаної з «Українським вибором».

Паралельно з виходом цього матеріалу телеканал відмовився від програм виробництва «Радіо Свобода», вказавши формальну причину – завершення терміну дії договору. Генпродюсер відмовив у коментарі журналістам «Схем». 

Як писала «Телекритика», 18 жовтня Верховна рада не стала відхиляти постанову, в якій просить Раду нацбезпеки і оборони застосувати санкції до власників телеканалів «112 Україна» і NewsOne. У ЗМІ обидва телеканали пов'язують із Віктором Медведчуком, лідером «Українського вибору», який є кумом президента Росії Володимира Путіна і має проросійські погляди. Офіційний власник NewsOne – нардеп «Оппоблока» Тарас Козак, тісно пов'язаний з Медведчуком. 

Статті до теми

Главное в разделе

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»

Дуся

Мішель Андраде та Микита Ломакін були парою

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»