ТЕЛЕКРИТИКА

Маша Єфросиніна, кохання, менти та... неочікувані українські титри: як Муся дивилася прем`єру «Потрійного захисту» на каналі «Україна»

Дуся

Вчора, 22 серпня, на каналі «Україна» відбулася прем'єра багатосерійного фільму «Потрійний захист» режисера Анатолія Матешко. Муся роздивилася в кримінальній драмі любовну лінію, дуже цьому зраділа і тепер ділиться враженнями про серіал взагалі і Машу Єфросиніну в головній ролі зокрема


Для мене завжди залишалося загадкою, звідки у телеглядачів така нездорова любов до серіалів, зав'язаним на житті-бутті правоохоронних органів. Нескінченні «ментовські війни», болісні пошуки «перевертнів у погонах», моторошні терзання головних героїв з приводу корумпованості системи і, звичайно ж, зіткнення з картинно-казковим побутом злодіїв в законі і мафіозі місцевого розливу... От скажіть, навіщо нам все це? Але якщо вже кілька десятиліть ми дивимося подібні серіали з якимось хворобливим захватом (зізнайтеся, все ж колись дивилися «Вулиці розбитих ліхтарів»?), телеканали продовжують все це старанно знімати. І в принципі, особисто я можу з цим миритися, аби історія була гарна, актори адекватні і режисер не вважав глядачів повними дурнями. З огляду на все перераховане, у мене для вас хороша новина: прем'єру телеканалу «Україна» – кримінальну драму «Потрійний захист» – дивитися можна! А якщо ви любите подібного роду серіали, то навіть потрібно.

Перші дві серії присвячені одній справі – полюванню на «демона». У наступних серіях, напевно, буде включений інший вертикальний сюжет (при наявності загального горизонтального)

Як на мене, прем'єра серіалу відбулася на відмінно. Хоча мене спочатку трохи налякав той факт, що дві з чотирьох центральних ролей віддані непрофесійним акторам, тобто без спеціальної скоринки про те, що вони – актори. Наша рідна телеведуча Маша Єфросиніна зіграла головну роль, а одним з її партнерів по майданчику став російський артист (до слова, у нього дуже значний кінодосвід) Євген Воловенко. Ще дві центральні ролі дісталися одеському акторові Артемію Єгорову і київському – Андрію Самініну.
http://images.telekritika.ua/8a5b0900269a0b624e5116a776d694e8.jpg,http://images.telekritika.ua/9ad8c0362c81d9f22719235cc1202a2a.jpg,http://images.telekritika.ua/65f64067689d2b13fed38f54e2b7e0d1.jpg,http://images.telekritika.ua/43b903d178f4d1b00934bdab5cb841ab.jpg
Отже, Єфросиніній дісталася роль адвоката, у якої колись при виконанні загинув чоловік-опер, а тепер вона з його колишніми товаришами по службі (вони – її давні друзі, до того ж давно в неї закохані) взялася співпрацювати з великим бізнесменом заради правди, честі і так далі. І тут режисера Анатолія Матешко цілком можна зрозуміти: ну кому, як не Єфросиніній, яка сама по собі елегантна, витончена, але разом з тим досить жорстка, довірити єдину жіночу роль (серед головних героїв мається на увазі)? При цьому не будемо забувати, що у Марії все-таки є непоганий акторський досвід (правда, театральний – вона грала в одній антрепризній київській постановці).

Кінодебют Маші Єфросиніної явно вдався

Звісно, ми не говоримо про щось надзвичайне: тут же у нас серіал телевізійний, а не стрічка Альмодовара якогось. Однак бути в кадрі органічною, природною і навіть цікаво заповнювати «зони мовчання», жваво і ненав'язливо відігравати діалогові моменти – все це у телеведучої дуже навіть виходить. Загалом, скажу відразу: кінодебют Єфросиніної явно вдався. Правда, з самого початку я трохи переживала за Машу, адже в першій сцені з її участю їй, глибоко вагітній, повідомляють, що чоловік загинув. У героїні, звичайно ж, починається істерика, а це в кіно дуже небезпечний момент для будь-якої актриси, так як дівчата в таких непростих ігрових ситуаціях чомусь згадують, що Сара Бернар (з її любов'ю до драматизації життя і спання в труні) їм мати рідна, а традиції театру часів Шекспіра ще ніхто не відміняв – і починають старанно заламувати руки, підгинати коліна і битися в конвульсіях. А Єфросиніна (разом з режисером, звичайно) – молодець! Вона була буквально за крок від того, щоб в першій же сцені награти на три гонорари, як то кажуть, але утрималася! Далі справа і зовсім пішла до ладу: без надриву в голосі і биття себе по боках у пошуках, куди подіти ці злощасні руки (ви здивуєтеся, але дуже багато акторів серіалів таки не знають, куди б їх подіти). А що ще треба для глядацького щастя, коли мова про кримінальну драму?

Перша поява героїні Маші Єфросиніної – вагітної Тамари. Через пару хвилин вона дізнається, що її чоловік загинув

Героїня б'ється в істериці (до честі творців серіалу, несильно і недовго)

До слова, про глядацьке щастя. Сценарій, як на мене, теж цілком непоганий, в ньому всього в міру і для любителів кримінальних історій, і для нас, сентиментальних і чуттєвих дівчаток, в основу сюжету закладено парочка любовних ліній. А ще (за що окреме величезне спасибі сценаристам Андрієві Кокотюсі і Анастасії Матешко) в ньому немає ось цих гнітючих мене моментів, коли герої раптом починають переказувати один одному історію свого життя або суть якоїсь справи і виглядають повними ідіотами тільки тому, що автори сценарію не придумали, як інакше нам, глядачам, дати якийсь бекграунд персонажів. До речі, цим нині грішать дуже і дуже багато. Так ось, тут подібних ситуацій я, на щастя, не помітила.

Твоє обличчя, коли до тебе завалюється п'яний друг

Зате побачила один кумедний нюанс: весь серіал російською мовою, а ось всі титри (в тому числі позначки а-ля «пройшло півтора року») – українською. Навіть не знаю, як це розцінювати, але так вже вирішили творці «Потрійний захисту». І ще примітно, що в серіалі йдеться про конкретне місто Київ. Раніше, якщо пам'ятаєте, коли у нас знімали фільми, орієнтуючись відразу як мінімум на два ринки – російський і український, – подібних уточнень старанно уникали, зазвичай йшлося про якесь досить абстрактне місто. А тут – прямо Київ, з Прорізною вулицею і ще якимись дуже впізнаваними топонімами.

А тут раптом раз – і титри українською мовою

До речі, місто зняте досить красиво, та й весь серіал в цілому. Нічого особливого, але, наприклад, цікавіше, коли людину застрелили у ванній не просто так (після чого відразу картинка – червона вода і труп), а під якусь класичну музику... Постріл (ну і що, що стріляли в людину з дверей, збоку, а кров по ванній з потилиці потекла), красиво падає сигара на кахельну підлогу, слідом келих, а потім в кадрі крупним планом показаний зливний отвір, в якому крутиться кривава вода... крутиться-крутиться і «перетікає» в наступний кадр. Ну красиво ж!

Ех, шкода в динаміці вам цього не показати... Але тут ви можете спостерігати, як попіл від сигари, що впала, перетворюється в злив і в наступний кадр

Знятий серіал досить красиво, місцями навіть картинно

Хоча є і кілька кумедних моментів з точки зору операторської-режисерської роботи. Наприклад, ось ця закривавлена фреза на першому плані в сцені в кабінеті у судмедексперта або палаюча пекельним полум'ям машина під час вибуху...

Ну та це дрібниці, звичайно. В основному видно, що над серіалом працювали естети, і в знімальні дні, коли на це був час, виставляли кадри картинно, навіть граючись зі змістом.

Тільки гляньте, який кадр! Два лицаря – чорний і білий. І я зараз говорю не тільки про картини на стіні

Тепер дуже цікаво дізнатися, кого ж вибере героїня Єфросиніної

Підсумовуючи цей невеликий огляд «Потрійного захисту», хочу сказати, що я однозначно подивлюся ще парочку серій (а може, і не парочку). Я далеко не любителька всіх цих «ментовських» історій (останнє, що мені сподобалося на цю тему, якщо брати до уваги тільки пострадянський простір, це серіал «Мажор»), але дуже вже мені цікаво дізнатися, кого в результаті обере героїня Єфросиніної: давно і дуже зворушливо закоханого колегу Боба у виконанні Євгена Воловенко або ж самотнього і по-своєму нещасного бізнесмена Новака (Андрій Самінін). Але когось вона обов'язково обере, по-іншому і бути не може. Річ у тім, що актори дуже ненав'язливо і навіть мило тримають цей другий план – романтичний, – тому, я просто впевнена, що за цією історією буде дуже цікаво спостерігати.
http://images.telekritika.ua/67a06534399149d95abcd1485f030ca0.jpg,http://images.telekritika.ua/518dc15d7f808b8040e7673bab72a4e9.jpg,http://images.telekritika.ua/1483db2b5d645fc531904a1f41e2a22b.jpg,http://images.telekritika.ua/461945e82b088b9d06399553a2605e42.jpg,http://images.telekritika.ua/54fd12f998ab111c772d5f4d4408f29b.jpg

Фото на головній: kanalukraina.tv

Главное в разделе

Дуся

«Оля тепер вертушка». Після травми ведучої проект «Оля» може залишитися без Фреймут

Дуся

Новий ведучий «Орла та решки» з’явиться в недільному випуску

Популярное на Телекритике



Дуся

«Оля тепер вертушка». Після травми ведучої проект «Оля» може залишитися без Фреймут

Дуся

Новий ведучий «Орла та решки» з’явиться в недільному випуску

Культура

Феномен «Охоронця»: як нехитрий серіал побив рейтинговий рекорд

Суспільство

Два життя Володимира Манька: чому Адміністрація президента погрожує журналістові розправою