ТЕЛЕКРИТИКА

У найближчі роки цифровий контент переможе друковану продукцію: Ericsson

Бізнес

Дослідницька компанія Ericsson Networked Society Lab зробила свій прогноз розвитку медіаринку на найближче майбутнє.

Зокрема, як повідомляє Sostav.ua, дослідники дійшли висновку, що найближчими роками очікується зростання попиту на локальні новини та нішеві теми. Крім того, користувачі будуть самі вирішувати, що і кого читати. Так, будь-яка людина з якісним контентом може залучити достатню кількість аудиторії для заробітку.

Також очікується, що цифровий контент замінить усю друковану продукцію. Зараз 60-70% витрат традиційних ЗМІ йде на поліграфію та дистрибуцію, тоді як цифровий контент створюється швидше і дешевше, його легше персоналізувати.

Бизнес

LIGA.net назвало 10 мировых трендов в медиа, идущих в Украину

Згідно з дослідженням, ТВ і радіо надаватимуть контент за запитом, а великі заходи транслюватимуться наживо; зросте роль «мобільних» новин, а новини стануть першим типом контенту, який підлаштовуватиметься під різні роздільні здатності екранів; контент стане більш персоналізованим, тобто одні й ті ж статті можуть бути написані індивідуально під кожного читача; віртуальна і доповнена реальність будуть активно поширюватися: споживачі будуть не просто дивитися або читати новини, вони зможуть їх «переживати» так, ніби самі перебувають у центрі подій. Очікується, що до 2020 року в VR буде інвестовано вже $150 млрд.

Крім того, реклама стане розумнішою. Аналіз поведінки користувача (пошукова історія і манера публікації постів) допоможе зрозуміти, що і коли споживачам потрібно.

Образование

Что не так с новостной журналистикой и как это исправить: TED

Дослідники Ericsson також помітили, що журналістика поступово стає сервісом. У найближчому майбутньому персоналізовані ЗМІ опікуватимуться потребами кожного користувача, пропонуючи відповідні сервіси, за які споживачі будуть платити. Наприклад, за рекомендації щодо ресторанів міста та ін.

Найближчими роками активно розвиватиметься і так звана «робожурналістіка»: алгоритми штучного інтелекту і програмне забезпечення зроблять роботу медіакомпаній продуктивнішою та ефективнішою.

Фото: Максим Лісовий

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Програма Дмитра Раімова на NewsOne більше не виходитиме

Бізнес

Борис Ложкін може купити «Волю» і ще кілька провайдерів: LIGA.net

Популярное на Телекритике



Дуся

Фотограф показав обличчя жінок під час оргазму

Дуся

Світлану Крюкову затримали в аеропорту

Дуся

У рекламі прокладок вперше блакитну рідину замінили на червону

Дуся

Російська актриса зізналася, що сексуальні домагання – це прекрасно