ТЕЛЕКРИТИКА

Телерейтинги: фінал Євробачення, Ломаченко та кіно

Що дивилися українці на вихідних

Бізнес

Україна накрив скандинавський циклон, на вулиці різко похолоднішало, і багато громадян провели ці вихідні вдома. Втім, не тільки погода вмовила українців не залишати домівок. Усе-таки саме на цей вікенд випало відразу дві помітні події – фінал Євробачення і бій українського боксера Василя Ломаченка з Хорхе Лінаресом.


Як багато українців у прямому ефірі переживали за MELOVIN на сцені Євробачення і за Ломаченка на рингу Madison Square Garden? Що ще привернуло увагу телеглядачів у ці вихідні? Давайте дізнаємося.

Нокаут

_

_

Першого поєдинку Василя Ломаченка в легкій вазі, наміченого на 12 травня, чекали довго. Та й противник був більш ніж серйозний. Венесуелець Хорхе Лінарес – досвідчений боксер, кілька разів брав титул чемпіона світу в різних версіях. У 6-му раунді Лінарес навіть відправив Василя в його перший нокдаун за всю професійну кар'єру. Але вже в 10-му Ломаченко перейшов у наступ і «вирубив» супротивника, завоювавши титул чемпіона світу за версією WBA.

Бокс – спорт драматичний і напружений, тож усі 50 хвилин поєдинку телеглядачів від екранів було не відірвати. Билися спортсмени в Нью-Йорку, а в Україні це була вже глибока ніч (4:26, канал «Інтер»). Однак це не зупинило любителів боксу. Показники трансляції матчу за аудиторією 18-54 (50k +) вражають – 37,1%.

Звичайно, в нічному ефірі конкурентів у поєдинку майже не було. І все ж багато українців обрали вболівати за Ломаченка, а не спати в затишних ліжках.

Ukrainian vampire

_

_

Ще однією ключовою подією цих вихідних був, звісно, суботній гранд-фінал Євробачення (22:00, СТБ), яке цього року відбувалося в Португалії. Україну представляв співак MELOVIN, який з легкістю вийшов у фінал.

Присутність українця у фіналі автоматично зробила конкурс популярнішим серед телеглядачів, які в суботу ввечері вболівали за нашого співака. Показники чудові – 21,5% (аудиторія 18-54 (50k +). До речі, минулого року, коли конкурс проходив у Києві, його показники були ще вищими – 24,9%. Що зрозуміло, українці переживали за успіх наших організаторів .

До речі, MELOVIN фінішував на 17-му місці. Міжнародне журі чомусь дало йому найменшу кількість балів, але потім європейські глядачі врятували його своїм голосуванням. Європі хлопець полюбився, в інтернеті його вже прозвали Ukrainian vampire. А переможницею цього року стала ізраїльська співачка Нетта Барзілай.

Кіно і телешоу вихідного дня

_

_

Головними конкурентами трансляції фіналу Євробачення в суботу виявилися «Вечірній квартал» на «1+1» (21:10) і кінофільми на «Новому каналі». «Квартал» традиційно зібрав біля екранів чимало глядачів – 16,2% (18-54 (50k+).

«Новий канал» у суботу вирішив заманити фільмами з неповторним Бредом Піттом. «Містер і місіс Сміт» (21:00) – 12,8%, «Шпигуни-союзники» (23:10) – 9,8%. У неділю успіх повторили «Коломбіана» Люка Бессона (19:00) – 10,4%, «Круті стволи» (21:00) – 10,7% і «Розплата» (22:50) – 10,7%.

Того ж недільного вечора українці традиційно подивилися свіжий випуск «Битви екстрасенсів 18» на СТБ (19:00) – 15,5%. Повтор «Кіборгів» режисера Ахтема Сеїтаблаєва на «1+1» (17:10) не дуже зацікавив аудиторію – 7,4%. Очевидно, хто не подивився гучну стрічку в кіно, ті вже зробили це минулого тижня, коли була телепрем'єра

Не залишилися без уваги і мелодрами на каналі «Україна». Цієї неділі з хорошими показниками пройшли телефільми «Востаннє прощаюся» (16:00) – 13,1% і «Відчинене вікно» (22:00) – 14,6%.

Підсумкові новини

Серед підсумкових випусків новин найбільше глядачів подивилися «Події тижня» з Олегом Панютою (19:00, канал «Україна») – 13,9%. Далі йдуть «Факти тижня. 100 хвилин з Оксаною Соколовою» (19:50, ICTV) – 11,7%,« ТСН. Тиждень» (20:20, «1+1») – 10,2% і «Подробиці тижня» (п'ятниця, 20:00, «Інтер») – 7,9%.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Бізнес

Втеча від проблемного кіно