ТЕЛЕКРИТИКА

Скатертина замість серветки: нові тенденції продажу реклами на ТБ

Бізнес

Variety опублікував огляд останніх віянь ринку телевізійної реклами. Що відбувається з апфронтами в 2018 році?


Апфронтом називають презентацію проектів, що готуються до виходу в осінньому сезоні, під час якої телемережі оголошують графік мовлення і представляють свої нові шоу потенційним покупцям реклами. У США тиждень апфронтів стартує у травні, тож настав час ознайомитися з найважливішими тенденціями цього процесу.

Variety перелічує три ключові віяння ринку телереклами.

1) Консорціум великих медіакомпаній, що включає 21st Century Fox, Time Warner's Turner, NBC Universal і Viacom, упровадив технологію OpenAP, яка дає змогу рекламодавцям визначати вужчі таргетовані групи глядачів перелічених вище телемереж і застосовувати одні й ті самі метрики для різних компаній.

2) Компанії A+E Networks і NBC Universal готові озвучувати рекламодавцям конкретні цифри, скільки відвідувань фізичних магазинів або переходів за посиланнями принесе показ реклами на їхніх каналах.

Общество

Зритель-заложник: как эволюционировали реалити-шоу

3) Fox Broadcasting і NBCU планують ставити менше реклами в прайм-тайм. Їхня мета – зробити телеперегляд комфортнішим для молодого покоління глядачів, які завдяки платформам на кшталт Netflix і Hulu усе рідше стикаються з рекламними роликами. Обидві компанії планують переходити до нових комерційних форматів, які, на їхній погляд, будуть більш прибутковими, ніж традиційна ТВ-реклама.

Головною тенденцією сезону, однак, залишається те, що апфронти стають усе складнішими і насиченішими. «Будь-який ветеран телебачення може розповісти вам, як він намалював апфронт-план для клієнта на серветці під час вечірки. У наші дні, однак, йому знадобилася б ціла скатертина», – пише Variety.

Нагадаємо, інститут «Майбутнє сьогодні» (Future Today Institute) нещодавно  опублікував доповідь  про 235 трендів у 20 галузях новинних медіа.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Бізнес

«1+1 медиа» запустила мобильное приложение с украинским ТВ-контентом

Популярное на Телекритике



Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Дуся

У Вишнякова и Сахневич появились взаимные чувства

Дуся

«Оля тепер вертушка». Після травми ведучої проект «Оля» може залишитися без Фреймут

Дуся

Проголосуй за голлівудських зірок в українських блокбастерах