Під теплими променями каннського сонця сьогодні завершився один із найглобальніших міжнародних ринків телеконтенту MIPTV-2018. Цього року на виставці Україну представляли близько десяти продакшенів з безліччю ідей, форматів і розробок. Та серця іноземних бізнесменів підкорила «Школа».
Непрості історії школярів, їхні стосунки з батьками і проблеми буллінгу – серіал про реальних українських підлітків став найрейтинговішим проектом осінньо-зимового сезону на українському телебаченні. Лише одна серія серіалу збирала біля екранів близько двох мільйонів глядачів. Приголомшені таким успіхом «Школи» іноземні продакшени захотіли відтворити своїх підлітків і свою школу.
У перші дні MIPTV-2018 форматом серіалу «Школа» зацікавилися відразу три телекомпанії. Що це за компанії – «1+1 Production» поки зберігає в секреті. А втім, ще рано судити, в якій країні з'являться аналоги наших Ніки, Нати, Назара і, звичайно ж, Лоли.