ТЕЛЕКРИТИКА

Розгнівані користувачі Facebook відводять душу на YouTube

Бізнес

За останні місяці аналітики стали уважно стежити за тим, як поводяться користувачі в інтернеті після новини про витік даних із Facebook. Зі слів експертів, YouTube тільки виграв від скандалу з дітищем Марка Цукерберга.


Браян Візер, аналітик Pivotal Research, розглянув дані про споживання користувачами діджитал-контенту і заявив, що користувачі витрачають на продукти Google, в тому числі YouTube і Waze, 27,4% усього часу, витраченого на цифрові медіа. Частка ж витраченого на Facebook часу знизилася приблизно на 2 пункти – до 16,3%.

Facebook залежить від людей, від їхніх особистих даних і від таргетингу реклами. У четвертому кварталі минулого року компанія заявила, що люди витрачають менше часу на сайт після того, як Facebook перебудував алгоритм новинної стрічки користувачів і зробив пости друзів і родичів пріоритетними. 

Якщо тенденція збережеться, інвестори можуть сприйняти це як знак того, що користувачі втрачають інтерес до Facebook, вважає Браян Візер. 

Нагадаємо, на тлі скандалу з Facebook і Cambridge Analytica,  кожен десятий американець видалив свій акаунт у соцмережі.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Підіб’ємо підсумки: Нацрада не продовжила ліцензії двом каналам, а «Інтер» оштрафувала

Бізнес

У новому шоу на ICTV мільйонер спробує професію гробокопача

Популярное на Телекритике



Культура

Як в Україні знімали фільм з улюбленими акторами Тарантіно, Скорсезе та Трієра

Дуся

«Не хотілося пити, а доведеться»: Вєрка Сердючка анонсувала прощальний тур

Культура

4 найочікуваніші серіали за книжками, які важко екранізувати

Культура

Як позбутися актора без зайвого шуму