ТЕЛЕКРИТИКА

Підсумки півріччя: чим живе український телепродакшен. Частина 1

Нові проекти СТБ не зайшли, натомість українці повально зацікавилися модою і стилем

Бізнес

Поки телепродакшени поринули в літнє міжсезоння, «Телекритика» вирішила не марнувати часу і оцінити успіхи і поразки нових проектів, які вперше з'явилися на українських телеекранах цього року.


Початок цього року вдався напрочуд різноманітним. Тут навіть не обов'язково бути телевізійним експертом, щоб помітити, як багато нових проектів заявили про себе на телеекранах у першому півріччі. Причин цього може бути кілька.

Можливо, оцінивши телеринок продакшени вирішили таким чином підстрахувати себе, злякавшись, що одного разу завсідники українського ТБ – «Битва екстрасенсів», яка нещодавно пережила 18 сезон, і «Вечірній квартал» – можуть перетворитися на мозолі на очах телеглядачів і їх просто перестануть дивитися.

А можливо, збільшення кількості проектів вітчизняного виробництва свідчить про потенціал українського телевізійного продакшена і попит на національний продукт.

Підбиваючи підсумки першого півріччя, «Телекритика» зібрала всі рейтинги ключових нових проектів на профільних телеканалах країни і дізналася, що українським глядачам сподобалося, а що ні.

1

Телеканал СТБ

Початок цього року став фінальним акордом для шоу «Україна має талант», яке проіснувало на українському телеринку понад дев'ять років. Причиною закриття проекту джерела на телеканалі СТБ називають низькі рейтинги. Як вдалося дізнатися «Телекритиці», другий дитячий сезон «Україна має талант», фінал якого відбувся 27 травня 2017 року, й справді, «пролетів». За аудиторією 18-54 (50+) частка останнього випуску шоу становила 1,43%.

Члени жури проекту «Україна має талант. Діти»

Фото: СТБ

Але найпродуктивніший продакшен країни не розгубився і замість одного шоу, що вже приїлося глядачам, вирішив видати в ефір відразу три нових: тревел-проект «Світами за скарбами», ток-шоу «Вечір з Наталією Гаріповою» і соціально-психологічний проект «ЕксперименТИ». Також фанатів «Все буде добре» здивувала новина про зміну формату проекту через шість років у ефірі. І, здається, глядачам така надмірна активність телеканалу СТБ у гонитві за рейтингами не припала до душі.

Нагадаємо, за показниками телеканалу СТБ, низька частка телеперегляду становить до 9,5% (оцінка: погано), середня – від 9,5 до 12,5% (оцінка: середньо), висока – від 12,5% (оцінка: відмінно).

«Світами за скарбами»

Оцінка: ПОГАНО

3 березня на СТБ першим у весняному сезоні вийшло в ефір тревел-шоу «Світами за скарбами» з колишньою учасницею проекту «Холостяк» ведучою Розою Аль-Намрі. Інтерес до нового проекту продюсери шоу підігрівали, не шкодуючи сил і часу, приховуючи до прем'єри основні деталі програми, а спеціально під презентацію «Світами за скарбами» навіть орендували «Арт-причал» у Києві.

Ведуча проекту «Світами за скарбами» Роза Аль-Намрі

_

Перший сезон проекту завершився 9 червня перемогою чоловічої команди друзів із Кропивницького Олександра Працкова й Олексія Козачинського. Але на рейтингах тревел-шоу це ніяк не позначилося. Якщо в перші місяці проекту середня частка телеперегляду «Світами за скарбами» становила близько 7,5-8%, то до фіналу шоу інтерес глядачів до проекту різко впав. Фінал проекту подивилися тільки 5,8% за аудиторією 18-54 (50+).

«Вечір з Наталею Гаріповою»

Оцінка: ПОГАНО

У день прем'єри проекту «Світами за скарбами», 3 березня, на екранах СТБ стартував новий розмовний проект «Вечір з Наталею Гаріповою». Анонс шоу віщував успіх. У ньому комедіантка Наталія Гаріпова обіцяла зголити легендарні вуса Павла Зіброва, відкрити валізку ведучого Дмитра Коляденка і навіть покликати в ефір золотий талісман рейтингів українського шоу-бізнесу – Олега Винника.

_

_

Як виявилося, Зібров вуса так і не поголив, у валізці Коляденка немає нічого цікавого і навіть перший випуск із Винником не посилив інтерес до нового проекту.

У результаті найвищі показники частки проекту не піднімалися вище 9%, а в середньому коливалися на частці в 6,5% за аудиторією 18-54 (50+). Останній випуск «Вечору з Наталею Гаріповою» відбувся також 9 червня з показниками ще нижчими ніж у «Світами за скарбами» – 5,2%.

«Все буде добре»

Оцінка: ПОГАНО
Показники частки проекту за шість років історії «Все буде добре» коливалися в рамках середнього успіху телеперегляду. Інтерес до проекту став поступово знижуватися до кінця 2017 року, і тут продакшн СТБ вирішив змінити формат, «розбавивши» ведучу Надію Матвєєву ще трьома експертками, ймовірно, таким чином прагнучи повернути інтерес глядачів до корисних порад.

Зліва направо: Лілія Кувалдіна, Надія Матвєєва, Ганна Горбань, Вікторія Зубрейчук

Фото: СТБ

У жіночий день, 8 березня, «Все буде добре» нарешті оновилося. Але, мабуть, нова студія, квартет ведучих і обговорення «жіночих» тем глядачам не сподобалися. Частка телеперегляду проекту в ранковий прайм у середньому не перевищувала 4% за аудиторією 18-54 (50+), у денний – 7%. Добре ж було в 2017-му, коли деякі випуски збирали 15% частки, – вирішили на телеканалі СТБ і анонсували, що з осені квартет введучих розпадається, а проект повертається до старого формату.

«ЕксперименТИ»

Оцінка: ПОГАНО

Напевно, отримавши перші не найвищі рейтинги нових проектів березня і квітня, телеканал СТБ вирішив ґрунтовно взятися за останню надію – шоу «ЕксперименТИ». Так, замість анонсу СТБ розіслав журналістамтаємничі коробочки з алкоголем і ароматичною паличкою, потім гучно заявив про перенесення дати прем'єри через деякі сцени, які, на думку авторів проекту, можуть здатися надто жорстокими.

Логотип проекту «ЕксперименТИ»

_

Однак на рейтингах така інтрига та провокація, на жаль, особливо не позначилися. Соціально-психологічне шоу в середньому за показниками частки аудиторії зібрало дещо більше, ніж його попередники, зупинившись на 7% за аудиторією 18-54 (50+).
2

ТРК «Україна». Проект «Місія: краса»

Оцінка: ВІДМІННО
Нових проектів власного виробництва на телеканалі «Україна» не було давненько. Тому анонс першого в Україні мейковера «Місія: краса» для телекритиків і глядачів став приємною новинкою.

Ведучі проекту «Місія: краса» Анастасія Касілова та Ільяс Сахтара

_

«Ідея проекту "Місія: краса" народилася з відчуття того, що українці під тиском обставин останніх років масово стали себе недооцінювати, і це набуло масштабів катастрофи. Ми стали боятися виділятися з натовпу, бути яскравими – у результаті маємо мільйони втомлених і сумних людей в чорно-сірому», – розповіла креативний продюсер проекту Оксана Туник.

Бизнес

Телерейтинги: финалы шоу и другие итоги мая

І, схоже, з проблемою народу телеканал «Україна» не прогадав. Перші показники частки проекту становили 12,2% за аудиторією 18-54 (50+), наступні випуски в середньому збирали біля телеекранів до 14% частки, що в деяких випадках перевищувала показники телеперегляду гучного проекту «Говорить Україна».

Нагадаємо, за показниками телеканалу «Україна», низька частка телеперегляду становить до 9,5%, середня – від 9,5 до 12,5%, висока – від 12,5%.

3

«1+1». Проект «#Гуднайтшоу» з Валерієм Жидковим

Оцінка: СЕРЕДНЬО
Про те, що сценарист студії «Квартал 95» Валерій Жидков готується до прем'єри власного гумористичного шоу, глядачі дізналися ще в середині квітня. У новому проекті під назвою «#Гуднайтшоу» комік у звичному для себе форматі стендапу жартує на побутові, політичні і соціальні теми.

Комедіант Валерій Жидков

Фото: «1+1»

Стартував проект 27 квітня і дуже навіть успішно. Перші випуски «#Гуднайтшоу» на телеканалі «1+1» видали показники частки в середньому 13% за аудиторією 18-54 (50+), випередивши таким чином «Лігу сміху» (9% у середньому за аудиторією 18-54 [50+]). За даними за 25 травня частка п'ятничного проекту «#Гуднайтшоу» становила 8,7%. Таке зниження залучення аудиторії до телеперегляду проекту, швидше, стихійне.

Так, 25 травня о 22:40, через десять хвилин після початку «#Гуднайтшоу», розпочався фінал восьмого сезону «Холостяка», який зібрав за часткою телеперегляду 17,7% за аудиторією 18-54 (50+). У середньому перші чотири серії комедійного проекту стартували з показниками 11% за аудиторією 18-54 (50+), що є досить непоганими показниками для програми такого формату..

Нагадаємо, за показниками телеканалу «1+1» низька частка телеперегляду становить до 9%, середня – від 9 до 12%, висока – від 12%.

Далі буде.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Бізнес

«1+1 медиа» запустила мобильное приложение с украинским ТВ-контентом

Популярное на Телекритике



Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Дуся

У Вишнякова и Сахневич появились взаимные чувства

Дуся

Проголосуй за голлівудських зірок в українських блокбастерах

Дуся

«Оля тепер вертушка». Після травми ведучої проект «Оля» може залишитися без Фреймут