ТЕЛЕКРИТИКА

Підсумки півріччя: чим живе український телепродакшен. Частина 2

У доблесть українських поліцейських глядачі вірити відмовилися, натомість віддали переагу «Міс Україна 2016»

Бізнес

«Телекритика» продовжує оцінювати успіхи та поразки нових телепроектів, які вперше з'явилися на українських телеекранах цього року.


Загалом, як полічила «Телекритика», у весняному сезоні на ключових телеканалах вийшло 10 нових проектів. У  першій частині  ми розглядали, з якими рейтингами зайшли три нових проекти СТБ і оновлений формат програми з корисними порадами «Усе буде добре», а також нові проекти телеканалу «Україна» і «1+1». Сьогодні поговоримо про те, що виходило на телеканалах ТЕТ, «2+2», ICTV та «1+1».

1

Телеканал ТЕТ. Проект «100 в 1»

Оцінка: ПОГАНО

26 березня на телеканалі ТЕТ стартувало нове шоу «100 в 1» – адаптація голландського формату Get the F*ck out of my House. Ще задовго до прем'єри телекритики встигли порівняти ідею проекту зі знайомим українському глядачеві форматом «Дому 2».

Згідно з сюжетом, сто людей туляться в одному будинку, проходять випробування і змагаються за головний приз, який спочатку становив три мільйони гривень. При цьому учасників проекту 24/7 знімають камери, пильно стежачи за життєдіяльністю героїв, як у ванній кімнаті, так і в туалеті. Але, схоже, «життя за склом» глядачам не припало до душі.

Проект «100 в 1»

Фото: ТЕТ

Проект стартував із досить низькими показниками до 2% частки за аудиторією 18-54 (50+). Скандали на проекті, вживання наркотиків і виклики поліції посеред ночі – анітрохи не наблизили проект до рейтингів «Дому 2», який, до речі, виходив на ТЕТ ще в 2005 році.

Тоді показники «Дому 2» були в півтора-два рази вищі, ніж середні показники каналу і становили до 6% частки аудиторії. До речі, цього року з такими показниками стартував перший сезон серіалу «Опер за викликом» на телеканалі ТЕТ, а ось шоу «100 в 1» так і не вдалося зібрати частку аудиторії вище 3%.

Бизнес

Итоги полугода: чем живет украинский телепродакшен. Часть 1

Якщо 2 травня випуск відбувся з показником 2,45% за аудиторією 18-54 (50+), то згодом рейтинг став впевнено падати, знизившись до 1,43% 4 травня, а до фіналу, 6 травня, піднявся лише до 1,65%.

Нагадаємо, за показниками телеканалу «ТЕТ», низька частка телеперегляду становить до 3%, середня – від 3 до 3,5%, висока – від 3,5%.

2

Телеканал «2+2». Проект «102. Поліція»

Оцінка: ПОГАНО

Ймовірно, глядачі так само не повірили в доблесть українських поліцейських, як і не визнали чесність скандалів та інтриг на проекті «100 в 1». До підготовки проекту «102. Поліція» телеканал «2+2» підійшов ґрунтовно. По-перше, всі поліцейські на скріптед-реаліті були справжніми, в проекті практично був відсутній сценарій, а інциденти, в які потрапляли герої, були взяті з реальних справ, з якими щодня стикаються українські поліцейські.

Крім того, просуванням проекту займався німецький продакшен Constantine Entertainment GmbH. Але нічого з переліченого так і не змусило глядачів повірити в українську поліцію.

Анонс проекту «102. Поліція»

Фото: «2+2»

Проект стартував 2 квітня з показниками до 1,42% частки за аудиторією 18-54 (50+). Деякі з 16-ти серій проекту в квітні все-таки набрали понад 2% частки, але ближче до фіналу, 26 травня, рейтинги проекту почали знижуватися. Проект закрився з показниками 1,51% частки.

Нагадаємо, за показниками телеканалу «2+2», низька частка телеперегляду становить до 2,7%, середня – від 2,7 до 3,7%, висока – від 3,7%.

3

Телеканал «1+1». «#шоуюри»

Оцінка: ПОГАНО
Незабаром після старту проекту «#Гуднайтшоу» з Валерієм Жидковим, 30 квітня на екрани «1+1» вийшов новий проект «#шоуюри». Спочатку в ЗМІ «#шоуюри» презентували як нове гумористичне шоу, яке відтепер має поповнити телеефір «плюсів» поряд з «Лігою сміху», «Вечірнім кварталом» і «Іграми приколів». Але, мабуть, не склалося.

Юрій Горбунов та його команда жартівників

Фото: «1+1»

Проект показав досить низькі результати, як для гумористичного проекту виробництва «1+1 медіа». Частка прем'єрного випуску «#шоуюри» становила 8,5% за аудиторією 18-54 (50+).

Для порівняння, прем'єра «#Гуднайтшоу» з Валерієм Жидковим, яка відбулася 27 квітня, зібрала показники до 13% частки. Можливо, «1+1» не врахував, що понеділок – не найкращий день для прем'єр шоу. Хай там як, схоже, більше з «#шоуюри» телеканал вирішив не експериментувати і залишити телеефір таким, яким він був до цієї затії.

Нагадаємо, за показниками телеканалу «1+1», низька частка телеперегляду становить до 9%, середня – від 9 до 12%, висока – від 12%.

4

Телеканал ICTV. Проект «Зірковий спорт»

Оцінка: ВІДМІННО

18 травня на телеканалі ICTV відбулася прем'єра програми «Зірковий спорт», ведучою якої стала володарка титулу «Міс Україна 2016» Олександра Кучеренко. Останні події в світі спорту, коментарі експертів і висвітлення найгучніших чемпіонатів і змагань – програм про це на українському ТБ більш ніж достатньо, тому «Зірковий спорт» вирішив піти далі та показати те, що залишається за кадром спортивних новин. І не прогадав.

Олександра Кучеренко в 2016 році

_

Перші випуски «Зіркового спорту» зібрали до 9% частки за аудиторією 18-54 (50+), а останній випуск за 8 червня сягнув частки 11,1%. На руку такому успіху й те, що випуск «Зіркового спорту» розташований в сітці ICTV відразу після підсумкового новинного випуску «Фактів», який у середньому збирає від 10% частки аудиторії.

Нагадаємо, за показниками телеканалу «Україна», низька частка телеперегляду становить до 8%, середня – від 8 до 11%, висока – від 11%.

В огляді телевізійних успіхів і поразок першого півріччя також мав бути проект «Багач-бідняк», про який «Телекритика» писала раніше. Але, на жаль, з невідомих причин, дату прем'єри телеканал ICTV переніс з 8-го на 18 червня.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Нацрада сьогодні планує провести радіоконкурс під пропрезидентську радіостанцію «Прямий ФМ» в обхід суспільних радіостанцій

Бізнес

Вийшов перший тизер «Продюсера»

Популярное на Телекритике



Дуся

Анастасію Приходько перевдягли в хлопчика заради «Секретного фронту»

Дуся

Марченко попрощалася із шоу «Танці з зірками»

Дуся

Забудьте «Олю» якнайшвидше: «Новий канал» та «Квартал 95» готують нестандартне гумористичне шоу

Суспільство

Що не так із серіалом «Марк+Наталка»?