ТЕЛЕКРИТИКА

Новий телеканал Мураєва матиме назву «Наші». Старт 7 листопада. ОНОВЛЕНО

Бізнес

Новий мовник позафракційного нардепа і лідера партії «Наші» Євгена Мураєва вийде в ефір 7 листопада і буде називатися «Наші». Телеканал буде інформаційним, побудованим за форматом «112 Україна» і NewsOne. Про це «Телекритиці» стало відомо із власних джерел на ринку. До команди нового мовника увійдуть колишні журналісти, ведучі та менеджмент телеканалів «112 Україна» і NewsOne.


Генеральним директором майбутнього каналу буде екс-гендиректор каналу NewsOne Олена Рудик (пішла з телеканалу 2 жовтня), генеральним продюсером – екс-генпродюсер «112 Україна» Сергій Логунов (пішов із посади 31 травня), а шеф-редактором – екс-керівник служби новин «112 Україна» Ірина Малихіна (пішла 1 жовтня).

Джерело «Телекритики» уточнює, що невирішеним є питання ліцензії мовника. У разі відмови Нацради з питань телебачення і радіомовлення проліцензувати нового мовника, Мураєв має намір купити телеканал із супутниковою ліцензією. Зокрема, на початку вересня з боку Мураєва велися переговори про придбання супутникового телеканалу «Телевсесвіт» (ТОВ «ТК «Телевсесвіт»). Власники останнього – Владислав Голуб (90%) та Іван Сливка (10%). Перший веде бізнес у фінансовій сфері, другий був першим власником телеканалу «Перший діловий». У разі купівлі мовника з супутниковою ліцензією Нацрада зобов'язана погодити зміну назви та програмної концепції. Отримання окремої ліцензії на супутникове мовлення відбувається без конкурсу, за заявковим принципом.

Общество

Горел новый телеканал Мураева

27 серпня власник телеканалу NewsOne – батько Євгена Мураєва Володимир передав в управління колишньому першому заступникові голови Адміністрації президента Андрієві Портнову 100% акцій телеканалу NewsOne терміном на три роки. Наприкінці вересня петиція про «припинення антиукраїнської діяльності» телеканалів «112 Україна» і NewsOne на сайті Верховної ради набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її розгляду. 4 жовтня ВР попросила РНБО застосувати санкції до власників телеканалів «112 Україна» і NewsOne.

5 жовтня Андрій Портнов заявив, що ініціював розірвання угоди про управління каналом. Євген Мураєв повідомив, що власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак, член координаційної ради Всеукраїнського громадського руху «Український вибір» Віктора Медведчука. 21 вересня Євген Мураєв заявив, що вийшов з партії Вадима Рабиновича «За життя» та створює свою партію «Наші»

«Телекритика» намагається отримати коментар у Сергія Логунова.

Оновлено. Сергій Логунов і Ірина Малихіна спростували інформацію про свою участь у проекті, вказавши на її недостовірність. «Це неправда. З каналом не працюю, ні з ким навіть не говорив про співпрацю з цим проектом у будь-якому форматі», – повідомив Логунов. Ірина Малихіна сказала про неможливість співпраці з каналом Мураєва через «репутаційні ризики».

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Валерій Варениця розповів як на Плюсах зміняться ціни на телерекламу наступного року

Бізнес

Як провайдерам платного телебачення навчитися правильно пакетувати телеканали. Майстер-клас Сергія Бойка

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»