ТЕЛЕКРИТИКА

Netflix сподівається підкорити кінотеатри

Бізнес

Стрімінгового мовлення для потокової служби вже замало. Як повідомляють джерела The LA Times, після ретельної перебудови всередині компанії Netflix вивчає можливості придбання кінотеатрів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі, щоб підвищити шанси отримати нагороди за свої фільми.


Обмежені релізи фільмів (таких як «Ферма "Мадбаунд"» і «Окча»), наданих Netflix для кінотеатрів, поставили стрімінговий сервіс у вигідніше становище порівняно з конкурентами.

І незважаючи на те що авторитетні діячі кіно не приймають фільми сервісу в свою «сім'ю» (нещодавно Стівен Спілберг сказав, що релізи Netflix схожі на телевізійні фільми, і він не вважає «що картини, які замовляються сервісами на кшталт Hulu і Netflix, потенційно гідні номінацій на "Оскар"»), компанію, схоже, цим не зупинити.

Зараз Netflix веде боротьбу з організаторами Каннського кінофестивалю через правило, що фільми з програми фестивалю матимуть право на початковий театральний реліз у Франції. А оскільки Netflix планує демонстрацію фільмів на своїй потокової платформі того ж дня, в який стартує театральний реліз, компанія бореться за право продати свій товар якомога швидше і якомога більшій кількості глядачів стрімінгового сервісу.

Купуючи власні кінотеатри, Netflix зможе підвищити престиж власних фільмів і шанси на отримання бажаних нагород. Однак чи захочуть глядачі купувати квитки в кінотеатрах на те, що вони можуть подивитися вдома за меншу ціну – вже інше питання. 

Нагадаємо, за перший квартал 2018 року компанії Netflix вдалося заробити $3,7 мільярда, а кількість передплатників зросла не на очікувані 6,32 мільйона, а на 7,4 мільйона (загалом у стрімінгового сервісу на сьогодні 125 мільйонів передплатників). Ринкова вартість Netflix становить $146 млрд.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Вимкнення аналога розорить державний Концерн РРТ

Бізнес

Троцькому таке й не снилося: ICTV готує реаліті про ходіння мільйонерів у народ

Популярное на Телекритике



Дуся

День вишиванки: як українські медійниці в традиційному вбранні красувалися

Дуся

Показала більше, ніж варто було: американська телезірка вийшла на червоний хідник в Каннах без білизни

Суспільство

«Геніальна і страшна»: червнева обкладинка National Geographic стала вірусною

Бізнес

Скільки заробляють журналісти в Україні