ТЕЛЕКРИТИКА

NBC став найпопулярнішим у світі телеканалом завдяки зимовим Олімпійським іграм

Бізнес

Масштабна всесвітня трансляція змагань зимових Олімпійських ігор, висвітлення Супербоула-2018 і один із найрейтинговіших серіалів у США «Це ми» – до зимового телеефіру канал NBC почав готуватися за рік. І не дарма. Уперше з 2002 року каналові вдалося зібрати максимальну кількість глядачів.


За перше місце в четвірці лідерів NBC розпочав боротьбу з CBS, ABC і Fox вже понад двадцять років тому. Сьогодні, в основному завдяки найглобальнішій телетрансляції зимових Олімпійських ігор, NBC нарешті домігся свого. Згідно з аналітичним центром Nielsen, охоплення аудиторії в зимовий сезон на NBC становило в середньому 9,56 мільйона глядачів, він обігнав розважальний канал CBS на 18 тисяч глядачів (9,38 мільйона). Якщо ж порівнювати успіх NBC з цим же сезоном минулого року, то в цілому охоплення аудиторії каналу збільшилося на 7%.

«П'ять років тому ми (NBC. – Ред.) посідали четверте місце за популярністю серед глядачів. І ми максимально намагалися підтримувати цей рівень. Тож сьогоднішня перемога – показник сили NBC як професійного каналу. Звичайно, у цьому нам допомогли також такі шоу, як Sunday Night Football, Will & Grace, The Voice і America's Got Talent», – розповів Variety голова NBC Entertainment Боб Грінблатт.

Сьогодні рейтинги найпопулярніших телеканалів у зимовому сезоні виглядають таким чином: NBC – 9,569 млн, CBS – 9,385 млн, ABC – 5,911 млн, Fox – 5,892 мільйонів глядачів.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Українець отримав номінацію на премію «Еммі»

Бізнес

Диктатура коміксів і наша принцеса: бокс-офіс українських кінотеатрів за підсумками півріччя

Популярное на Телекритике



Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Дуся

Павло Зібров кинув виклик вагітній Валентині Хамайко

Культура

«Гірська жінка на війні»: під бруківкою порожньо

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше