ТЕЛЕКРИТИКА

Нацрада видала компанії юристів «Юрімекс» ліцензію ТВі на кабельне мовлення

Генпродюсер супутникового каналу ТВі називає конкурента шахраєм

Бізнес

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні в четвер, 8 листопада, видала ліцензію на кабельне мовлення телеканалу з логотипом ТВі компанії «Канжут» юристів «Юрімекс». За видачу ліцензії члени відомства проголосували одностайно. На обговоренні був присутній представник супутникового телеканалу TVi. Його генпродюсер Дмитро Носиков назвав «Канжут» шахраями.


За держреєстром, ТОВ «Канжут» належить Тетяні Горбаченко, його директором значиться Юлія Івахненко. Обидві – юристи юридичної компанії «Юрімекс», керуючий партнер якої Юрій Крайняк є консультантом народного депутата від «Народного фронту» Миколи Княжицького. Крайняк представляв канал у Нацраді за дорученням.

Як писала «Телекритика», компанія «Канжут», згідно з інформацією в реєстрі торгових марок, володіє правами на використання марки ТВі (назва прописана білим кольором на червоному тлі) з 25 липня 2008 року строком на 10 років. 6 липня цього року компанія успішно продовжила реєстрацію ще на 8 років – до 2026. Телеканал вказав мовлення в мережі ТОВ «Балтора» з села Червона Мотовилівка Київської області. У компанії є видана Нацрадою ліцензія аналогового кабельного провайдера, оформлена в 2012 році. Згідно з даними держреєстру, власником «Балтори» значиться офшор із Белізу – «Сендтон менеджмент ЛТД», а бенефіціаром – кіпріотка Барбора Аніфту. У ТК є інформація, що компанія оформлена «Юрімекс» і вона не здійснює провайдерської діяльності на сьогодні.

«Згідно з концепцією – це інформаційний телеканал, 24 години мовлення, з яких 20 годин, ми плануємо, буде наш власний продукт. Поки це буде маленький нішевий канал. Можливо, буде передбачено розвиток цього каналу іншими районами. Поки що йдеться про локальне інформаційне мовлення», – повідомив Юрій Крайняк.

Генпродюсер телеканалу ТВі Дмитро Носиков 10 жовтня запустив тестове мовлення оновленого ТВі за супутниковою ліцензією ТОВ «Інфо24» (днями ТОВ змінило назву на ТОВ «Тві.сат»). «Зараз канал ТВі перебуває в процесі перезапуску. Ці люди є шахраями. Вони – власники торгової марки «ТВ1 – "Ті-Ві один"». Це спроба рейдерського захоплення і впливу на наш телеканал. Ми будемо звертатися з цього приводу до правоохоронних органів. Вони використовують ці креслення – дві літери латиницею і цифру один як римську, тому вважають, що мають правоо називатися так, як і ми», – сказав Носиков. На уточнююче запитання заступника голови регулятора Уляни Фещук, в чому рейдерське захоплення, Носиков відповів, що в «спробі мовлення з таким же логотипом».

Бизнес

Побег от проблемного кино

«Я б не хотів, щоб ми перетворювали питання видачі ліцензії у вирішення іншого спору – яка у нас торгова марка, є у нас вона чи ні. Ми подали заяву на отримання ліцензії, це формальна процедура. За наявності причин для відмови Нацрада може відмовити. Але наскільки ми спілкувалися з апаратом, питань до нас немає», – відповів Юрій Крайняк.

Власником ТОВ «Тві.сат» зазначена польська компанія Millstone and Co із Кракова. Днями вона змінила власника – замість Михайла Жернова з донецькою реєстрацією ним став поляк Роберт Квятковський із Кракова. Жернов, як запевняв Носиков, був номінальним власником, у нього є посвідка на проживання в Польщі. На ТОВ «ТВі.ЮА» (раніше називалося «ТРК «Прайм ТВ») записані 5 торгових марок ТВі у різних інтерпретаціях. Цією компанією володіє Millstone and Co.

Фещук пояснила позицію регулятора так: «У нас немає підстав відмовити у виданні ліцензії. По-перше, тому що це ліцензія на кабельне мовлення в маленькій мережі. У "Інфо 24" зараз два позови про анулювання мовлення. Вони не вели мовлення. Дуже дивно, що на такі важливі для компанії питання, як продовження цифрової ліцензії і розгляд питання санкцій через відсутність мовлення, ви не приходили, а сьогодні, на розгляд питання іншоої маленької компанії, на яку ви не повинні звертати уваги, прийшли. Це дуже дивно. Компанія подала зареєстрований знак для товарів і послуг, який графічно виглядає не так, як ваш знак. Якби питання стосувалося радіо, то однакових позовних бути не може. Але, оскільки здійснюватиметься телемовлення, графічне зображення буде іншим. Графічне зображення – різне, воно дає можливість глядачеві розрізняти ваші канали», – відповіла чиновниця.

Бизнес

Конкурс двойников. «Наш» и ТВі на пороге крупных скандалов за право использования торговых марок

Дмитро Носиков наполягає на тому, що канал крім графічного зображення даватиме й аудіальну назву телеканалу – ведучі в ефірі будуть говорити назву мовника. «Чому ми раніше не були? Процес купівлі телеканалу був тривалим, ми його закінчили тільки три дні тому. І тепер маємо повноцінний вплив», – резюмував він. Фещук надала Носикову документ, переданий головою апарату, на якому було зазначено, що компанія «Інфо 24» володіє ТМ «ТВ інфо». Чиновниця запропонувала каналу використовувати його в ефірі.

До закриття ТВі пов'язували з Давидом Жванією і Миколою Княжицьким. Причиною зупинки мовлення на ринку називали те, що між ними стався конфлікт – не змогли поділити майно каналу. Протягом останніх трьох років майно каналу («Інфо 24») було заарештоване, суд у цій справі завершився в квітні цього року. Тоді ж мовник змінив власника. Носиков у своїх інтерв'ю запевняв, що «польські інвестори» купили тільки супутникову ліцензію і торгову марку ТВі, у мовника немає доступу до студії, обладнання та архіву каналу. У коментарі «Телекритиці» Юрій Крайняк повідомив, що народний депутат Микола Княжицький не має стосунку до ТОВ «Канжут», він не пригадує, щоб Жванія мав відношення до «старого» ТВі. 

Як писала «Телекритика», Дмитро Носиков – екс-генпродюсер NewsOne, радник міністра енергетики та вугільної промисловості Ігоря Насалика, політконсультант Ігоря Кононенка, першого заступника голови фракції БПП, однокурсника і бізнес-партнера президента. У ЗМІ реальним власником телеканалу називають Кононенка. «Українська правда» пов'язує мовника з Віталієм Кропачовим, у якого є спільний бізнес із Кононенком у вугільній сфері – пов'язана з ним компанія фігурувала, коли канав змінював власність цього літа. 

Зі слів Носикова, TVi за новою концепцією буде аполітичним каналом для жіночої аудиторії, хоча в його програмній концепції в ліцензії зазначене інформаційне мовлення. Новий слоган каналу: «TVi: справжні історії». Вихід у ефір відбувся через місяць після того, як на початку вересня Нацрада ухвалила рішення звернутися до суду про анулювання ліцензії «Інфо 24» через трирічну відсутність мовлення. Незважаючи на це, минулого тижня мовник оновив сайт (працює як звичайний інформаційний ресурс) і запустив перші «жіночі» проморолики.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Валерій Варениця розповів як на Плюсах зміняться ціни на телерекламу наступного року

Бізнес

Як провайдерам платного телебачення навчитися правильно пакетувати телеканали. Майстер-клас Сергія Бойка

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»