ТЕЛЕКРИТИКА

На Чемпіонаті світу з футболу покажуть реклами на $2,4 млрд

Бізнес

Загальний обсяг проданої реклами, яку побачать глядачі під час телетрансляції Чемпіонату світу з футболу 2018 року, за даними Kantar Media, становить $600 млн тільки по США, незважаючи на те, що збірна цієї країни кваліфікацію не пройшла. Гроші, виручені за цю рекламу, дістануться компаніям Fox і Telemundo. По всьому світу реклами покажуть на $2,4 млрд.


Чемпіонат світу залишається серед найприбутковіших спортивних подій світу. Чотири роки тому на ЧС у Бразилії доходи американських телекомунікаційних компаній Univision TV і ABC/ESPN від реклами становили $523 млн. Univision TV найбільше заробила на рекламі McDonald's ($29 млн), Anheuser-Busch InBev ($27 млн), Coca-Cola ($23 млн). Ключові контракти ABC/ESPN були дещо скромнішими: Microsoft ($18 млн), PepsiCo ($16 млн), Adidas ($12 млн).

Нагадаємо, що недавно аналітики дослідницького центру Pew провели опитування серед жителів США, і з'ясувалося, що 7 із 10 американців втомилися від кількості новин у медіа.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Нацрада сьогодні планує провести радіоконкурс під пропрезидентську радіостанцію «Прямий ФМ» в обхід суспільних радіостанцій

Бізнес

Вийшов перший тизер «Продюсера»

Популярное на Телекритике



Дуся

Анастасію Приходько перевдягли в хлопчика заради «Секретного фронту»

Дуся

Марченко попрощалася із шоу «Танці з зірками»

Дуся

Забудьте «Олю» якнайшвидше: «Новий канал» та «Квартал 95» готують нестандартне гумористичне шоу

Суспільство

Що не так із серіалом «Марк+Наталка»?