ТЕЛЕКРИТИКА

На Чемпіонаті світу з футболу покажуть реклами на $2,4 млрд

Бізнес

Загальний обсяг проданої реклами, яку побачать глядачі під час телетрансляції Чемпіонату світу з футболу 2018 року, за даними Kantar Media, становить $600 млн тільки по США, незважаючи на те, що збірна цієї країни кваліфікацію не пройшла. Гроші, виручені за цю рекламу, дістануться компаніям Fox і Telemundo. По всьому світу реклами покажуть на $2,4 млрд.


Чемпіонат світу залишається серед найприбутковіших спортивних подій світу. Чотири роки тому на ЧС у Бразилії доходи американських телекомунікаційних компаній Univision TV і ABC/ESPN від реклами становили $523 млн. Univision TV найбільше заробила на рекламі McDonald's ($29 млн), Anheuser-Busch InBev ($27 млн), Coca-Cola ($23 млн). Ключові контракти ABC/ESPN були дещо скромнішими: Microsoft ($18 млн), PepsiCo ($16 млн), Adidas ($12 млн).

Нагадаємо, що недавно аналітики дослідницького центру Pew провели опитування серед жителів США, і з'ясувалося, що 7 із 10 американців втомилися від кількості новин у медіа.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Ось і казці кінець: Європарламент проголосував за законопроект, який вб’є інтернет

Бізнес

«Ментовські війни» примудрилися перебратися до Харкова, не виїжджаючи з Києва

Популярное на Телекритике



Суспільство

Наталя Нагорна: жінки в АТО працюють не гірше за чоловіків

Бізнес

Ось і казці кінець: Європарламент проголосував за законопроект, який вб’є інтернет

Дуся

Час минає, а серіал «Кріпачка» все знімається

Дуся

У сімействі королеви Великобританії намічається перший в історії одностатевий шлюб