ТЕЛЕКРИТИКА

Medium дозволила ЗМІ встановлювати пейволи на свій контент

Бізнес

Кожне видання, зареєстроване на платформі для соціальної журналістики Medium, тепер може встановити власний paywall (сукупність технологій, що дають змогу організувати платний доступ) на власний контент. Про це в своєму блозі повідомив засновник платформи Ев Вільямс.

З його слів, зараз йдеться не тільки про створення інструментів для написання матеріалів, а й про необхідність створити правильні системи винагороди. Нинішня система винагороди виглядає так: увага = гроші.

"Для сайтів, які працюють за рекламною моделлю, дохід на одного читача знижується протягом багатьох років, залишаючи все менше місця для досліджень, перевірки фактів тощо. Ця система потребує кількості, швидкості. Та крім кліків вона ж потребує і дечого ще. Таким чином, система зламана. Безкоштовний доступ – це ілюзія", – додає Вільямс.

Бизнес

Галина Тимченко – о том, почему paywall не подходит для новостных изданий: Sostav.ru

Над цією проблемою, зазначає він, команда Medium працювала від самого запуску. "І наше нове рішення базується на простій ідеї: коли ми безпосередньо беремо плату з читача, ми можемо поліпшити і його досвід взаємодії з нами, і сам контент", – каже засновник блог-платформи.

Зазначимо, останнім часом Medium мала труднощі з лояльністю видань. Вони почали масово йти з платформи, тому що не розуміли, як і на чому там можна заробляти, після того як на початку року вона вирішила змінити свою бізнес-модель і відмовитися від розміщення реклами.

Фото: ТК

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Особенности и виды водяных насосов

Бізнес

«Викрадена принцеса»стала найкасовішою стрічкою в історії українського кіно

Популярное на Телекритике



Дуся

«Хто-небудь, принесіть Олі кошик з мізками»: Фреймут знову прогнівила мережу

Культура

«Нелюбов» як діагноз, несумісний з життям

Культура

Що потрібно знати про 2 сезон «Світу Дикого Заходу»

Бізнес

Особенности и виды водяных насосов