ТЕЛЕКРИТИКА

Львівська журналістка розповіла, як її сюжет потрапив на Russia Today

Бізнес

Українська журналістка-фрілансер Наталія Трофимова готувала разом з оператором телеканалу «Україна» Василем Скопиком матеріал про перший день безвіза на кордоні з Польщею, що вийшов на російському каналі Russia Today, для Reuters.

"До мене звернулися не російське ТБ, а продюсерський центр, агентство і його представник Ірина Камишова (живе в окупованому Криму, працює в компанії Video Idea Production. – УП). Сказала, що потрібно зняти відео для Reuters", – розповіла вона виданню «Українська правда».

Камишова, з її слів, ставила завдання зібрати матеріал про ситуацію, зняти людей, які їдуть, запитати: куди, як давно оформили паспорт, чи робили візу, чи збільшився потік людей, чи були ті, хто вперше їхав без візи. Усі ці інтерв'ю були записані і передані, але до сюжету RT взяли лише уривок із одного з синхронів.

Коли з'ясувалося, що відзнятий матеріал потрапив на Russia Today, Трофимова написала на канал запит про те, де вони взяли цей запис. У RT підтвердили, що матеріал їм передало Video Idea Production.

_

_

Після цього журналістка звернулася в агентство, де їй підтвердили, що справді передали запис російському каналові, і повідомили, що проводять внутрішнє розслідування через інцидент.

_

_

Зі слів Трофимової, за сюжет їй не заплатили. "Оплату обіцяли потім. 1,5 тис. грн + бензин. Усно, без договорів. За сюжет нам так і не заплатили. По суті, крім того, що мене обдурили, назвавшись іншим агентством, нам не заплатили за сюжет, а, виходить, вкрали наше відео", – сказала вона.

Журналістка також пояснила, чому на прикордонному посту її акредитували як журналістку телеканалу «Україна». "Акредитували на шлагбаумі, ручкою. Я назвала ПІБ, записали під прізвищем оператора (у якого було посвідчення каналу. – УП). Ось так вийшла акредитація. І так, на жаль, вийшло, що ми знімали на техніку каналу", – уточнила Трофимова.

Нагадаємо, львівський кореспондент каналу НТН Вікторія Балицька повідомила, що Скопик і Трофимова, видавши себе за знімальну групу каналу «Україна», підготували сюжет про безвіз для RT. Телеканал «Україна» висловив обурення тим, що сталося, і почав внутрішнє розслідування.

Пізніше Василь Скопик заявив, що не знав про те, що його відео потрапить на російський RT, і написав заяву про звільнення з каналу через інцидент.

Фото: Facebook Наталі Трофимової

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

«1+1» відроджує «Танці з зірками»

Бізнес

Netflix запустив серіал, сюжет якого можна змінювати

Популярное на Телекритике



Дуся

Вони не їздять у метро: якому транспорту надають перевагу українські зірки

Дуся

Сніжана Єгорова відповіла на випади Мухарського, назвавши його нинішню дружину «маленькою гнидою»

Культура

Чому український дубляж кращий за оригінал

Культура

7 проектів Десятого пітчингу, за які не соромно