ТЕЛЕКРИТИКА

Канал «Сніданку з 1+1» нагородили «Срібною кнопкою» YouTube

Бізнес

YouTube-канал ранкового шоу «Сніданок з 1+1» набрав понад 100 тис. підписників, у зв'язку з чим, за правилами відеохостингу, отримав у нагороду «Срібну кнопку».


YouTube-канал «Сніданку» існує вже 7 років, і загальна кількість переглядів відео на каналі становить близько 55 мільйонів разів. Сьогодні на канал підписано 108 тисяч користувачів.

«Контент "1+1 медіа" присутній на тих майданчиках, де нашій аудиторії найзручніше його споживати. Тому чергова нагорода від YouTube підтверджує обрану нами стратегію розвитку відеодистрибуції, а також мотивує нашу команду працювати на результат», – каже Олександр Козаченко, керівник управління зовнішньої дистрибуції відеоконтенту «1+1 медіа».

Глядачі YouTube-каналу люблять дивитися сюжети про секрети телебачення, подробиці зі знімальних майданчиків українських серіалів й історії перетворень. 

«Налагодження зворотного зв'язку з глядачем – одне з наших пріоритетних завдань, – заявляє директор департаменту ранкового мовлення каналу «1+1» Юлія Жмакіна. – Ми уважно стежимо в YouTube за реакцією глядачів на теми, які порушуємо в ефірі, і завжди дослухаємося до їхньої конструктивної критики і побажань. Ми вдячні колегам із департаментів діджиталу та маркетингу за допомогу, а глядачам – за довіру, що принесло результат у вигляді нашої першої YouTube-нагороди». 

Нагадаємо, в травні цього року «Золоту кнопку» YouTube отримав канал іншого проекту «1+1» – «Голосу країни» (понад 1 млн підписників), а «Срібні кнопки» отримали канали серіалу «Школа» (понад 400 тис. підписників) і передачі «Світське життя» (понад 140 тис. підписників). 

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Бізнес

Втеча від проблемного кіно