ТЕЛЕКРИТИКА

Instagram позначатиме оплачені публікації

Бізнес

Фотосервіс Instagram додасть підзаголовок «Спонсор публікації» в записах і «Історіях» користувачів, які перебувають у комерційних відносинах з тією чи іншою компанією. Про це vc.ru повідомили представники сервісу.

Новий інструмент відкриє створювачеві контенту і його бізнес-партнеру доступ до статистики для кожної публікації, що допоможе їм проаналізувати, як передплатники взаємодіють з такими матеріалами.

Натиснувши на назву спонсора запису, користувачі зможуть перейти в його аккаунт. На думку представників Instagram, нова позначка допоможе "зміцнити атмосферу довіри" в соцмережі.

Нововведення вже доступне обмеженій кількості компаній і створювачів контенту. У найближчі місяці розробники обіцяють випустити рішення для широкої аудиторії разом із офіційними правилами і настановами.

Нагадаємо, в квітні американська Федеральна торгова комісія розіслала 90 знаменитостям листи про те, що їм необхідно ставити позначки про рекламу до оплачених матеріалів у соцмережах.

Фото: Flickr.com / Tati Tata

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Південнокорейське видання найняло робота, що пише новини за кілька секунд

Бізнес

Тепер офіційно: Ольга Фреймут знову на «Новому каналі»

Популярное на Телекритике



Дуся

Автогонщик Олексій Мочанов віджався від підлоги стільки, скільки прожив Ісус Христос

Дуся

Журналіст забороненого в Україні каналу одружився з керівником «Громадського телебачення» Наталією Гуменюк

Дуся

Програму «Пока все дома» закрили через скандал з сиротами

Дуся

Ірина Костюк з подругами-крокодилицями відпочиває на морі