ТЕЛЕКРИТИКА

Instagram позначатиме оплачені публікації

Бізнес

Фотосервіс Instagram додасть підзаголовок «Спонсор публікації» в записах і «Історіях» користувачів, які перебувають у комерційних відносинах з тією чи іншою компанією. Про це vc.ru повідомили представники сервісу.

Новий інструмент відкриє створювачеві контенту і його бізнес-партнеру доступ до статистики для кожної публікації, що допоможе їм проаналізувати, як передплатники взаємодіють з такими матеріалами.

Натиснувши на назву спонсора запису, користувачі зможуть перейти в його аккаунт. На думку представників Instagram, нова позначка допоможе "зміцнити атмосферу довіри" в соцмережі.

Нововведення вже доступне обмеженій кількості компаній і створювачів контенту. У найближчі місяці розробники обіцяють випустити рішення для широкої аудиторії разом із офіційними правилами і настановами.

Нагадаємо, в квітні американська Федеральна торгова комісія розіслала 90 знаменитостям листи про те, що їм необхідно ставити позначки про рекламу до оплачених матеріалів у соцмережах.

Фото: Flickr.com / Tati Tata

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

«1+1» відроджує «Танці з зірками»

Бізнес

Netflix запустив серіал, сюжет якого можна змінювати

Популярное на Телекритике



Дуся

Вони не їздять у метро: якому транспорту надають перевагу українські зірки

Дуся

Сніжана Єгорова відповіла на випади Мухарського, назвавши його нинішню дружину «маленькою гнидою»

Культура

Чому український дубляж кращий за оригінал

Культура

7 проектів Десятого пітчингу, за які не соромно