ТЕЛЕКРИТИКА

Instagram позначатиме оплачені публікації

Бізнес

Фотосервіс Instagram додасть підзаголовок «Спонсор публікації» в записах і «Історіях» користувачів, які перебувають у комерційних відносинах з тією чи іншою компанією. Про це vc.ru повідомили представники сервісу.

Новий інструмент відкриє створювачеві контенту і його бізнес-партнеру доступ до статистики для кожної публікації, що допоможе їм проаналізувати, як передплатники взаємодіють з такими матеріалами.

Натиснувши на назву спонсора запису, користувачі зможуть перейти в його аккаунт. На думку представників Instagram, нова позначка допоможе "зміцнити атмосферу довіри" в соцмережі.

Нововведення вже доступне обмеженій кількості компаній і створювачів контенту. У найближчі місяці розробники обіцяють випустити рішення для широкої аудиторії разом із офіційними правилами і настановами.

Нагадаємо, в квітні американська Федеральна торгова комісія розіслала 90 знаменитостям листи про те, що їм необхідно ставити позначки про рекламу до оплачених матеріалів у соцмережах.

Фото: Flickr.com / Tati Tata

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Олексій Дурнєв – про те, скільки коштує створення першого Instagram-серіалу в Україні

Бізнес

Вакансії тижня: журналісти на телеканали «Прямий», СТБ і PR-директор на ТЕТ

Популярное на Телекритике



Бізнес

Новий сезон «Дурнєв +1» зніматимуть за межами України

Культура

«Смерть Сталіна» вийде в український прокат 25 січня

Бізнес

Олексій Дурнєв – про те, скільки коштує створення першого Instagram-серіалу в Україні

Культура

Чому «Зоряні війни» стали визначним фільмом