ТЕЛЕКРИТИКА

Instagram позначатиме оплачені публікації

Бізнес

Фотосервіс Instagram додасть підзаголовок «Спонсор публікації» в записах і «Історіях» користувачів, які перебувають у комерційних відносинах з тією чи іншою компанією. Про це vc.ru повідомили представники сервісу.

Новий інструмент відкриє створювачеві контенту і його бізнес-партнеру доступ до статистики для кожної публікації, що допоможе їм проаналізувати, як передплатники взаємодіють з такими матеріалами.

Натиснувши на назву спонсора запису, користувачі зможуть перейти в його аккаунт. На думку представників Instagram, нова позначка допоможе "зміцнити атмосферу довіри" в соцмережі.

Нововведення вже доступне обмеженій кількості компаній і створювачів контенту. У найближчі місяці розробники обіцяють випустити рішення для широкої аудиторії разом із офіційними правилами і настановами.

Нагадаємо, в квітні американська Федеральна торгова комісія розіслала 90 знаменитостям листи про те, що їм необхідно ставити позначки про рекламу до оплачених матеріалів у соцмережах.

Фото: Flickr.com / Tati Tata

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

1+1 media виявила на своїх сайтах прихований видобуток криптовалюти

Бізнес

«Світське життя» побило свій восьмирічний рекорд за часткою телеперегляду

Популярное на Телекритике



Дуся

Київська піарниця поскаржилася на пішоходів і зарахувала себе до буржуазії

Освіта

Тетяна Кисельчук: «Існує п’ятий вершник апокаліпсису, й ім’я його бюрократія»

Дуся

Колишня дружина Андрія Джеджули побувала у нього на весіллі в якості гостя

Дуся

Світлану Крюкову затримали в аеропорту