ТЕЛЕКРИТИКА

Громницька та Лямець продали Realist власнику «Апострофа»

Бізнес

Інтернет-видання Realist.online змінило власника і увійшло до складу «Європейської медіа групи». Про це повідомляють «Українські новини» з посиланням на співзасновників видання Олену Громницьку та Сергія Лямця і директора ЄМГ Світлану Шереметьєва.

"Це був стартап, який спочатку задумувався як бізнес-проект. Він успішно відбувся, у видання склалися власна унікальна аудиторія і стабільна репутація. Нам запропонували вигідні умови, і ми погодилися його продати", – каже Громницька.

Зі слів співзасновників Realist, вони починають роботу над новими медійними стартапами.

Своєю чергою в ЄМГ зазначають, що після успішного виведення на ринок інтернет-видання «Апостроф» перед групою стоїть завдання розвиватися, займати нові сегменти і нарощувати аудиторію. "Цей проект гучно зайшов на медіаринок і успішно зайняв нішу інтелектуальної журналістики з сильним економічним блоком і резонансними розслідуваннями. Купівля Realist.online якнайкраще відповідає стратегічним планам ЄМГ", – вважає Світлана Шереметьєва.

Бизнес

Алена Громницкая и Сергей Лямец открывают интернет-издание Realist

Подальшу редакційну політику визначатиме новий власник. Медіагрупа обіцяє вже скоро представити нову команду.

"Буде як і раніше багато матеріалів про економіку, бізнес, політику, спецпроекти, публіцистику й розслідування, а також цікаві лонгріди. Будемо впроваджувати відеоконтент і нові сучасні формати", – розповідає Шереметьєва.

Нагадаємо, суспільно-політичне видання Realist  розпочало роботу в серпні 2016 року, сайт видання запрацював із жовтня.

Фото: Facebook Олени Громницької

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Новою ведучою «Сніданку з 1+1» стала економіст-маркетолог

Бізнес

К1 покаже кулінарне тревел-шоу «Їже, я люблю тебе!»

Популярное на Телекритике



Дуся

«Народ проти»: трагікомедія у трьох діях

Дуся

Журналістка, яка розслідувала корупційні схеми, заробляє на платтячка в Facebook

Культура

Мадам ЖуЖу – про культуру травесті, образ Вєрки Сердючки і телеканал СТБ

Бізнес

Новою ведучою «Сніданку з 1+1» стала економіст-маркетолог