ТЕЛЕКРИТИКА

Google та Apple допомагають видавцям монетизувати матеріали

Бізнес

Інтернет-гігант Google завершує свою програму First Click Free, яка вимагала, щоб видавці надавали користувачам безкоштовний доступ до певної кількості своїх статей. А компанія Apple вирішила дозволити деяким видавцям, які користуються платформою Apple News, використовувати свої власні рекламні технології в текстах матеріалів.

Як пише Business Insider, це важливо передусім тому що закриття First Click Free допоможе видавцям поліпшити ситуацію з передплатою. Раніше медіа, які не надавали безкоштовний доступ до певної кількості своїх статей, були знижені в результатах пошуку. Оскільки тепер такої вимоги не буде, видавці зможуть залучити більше передплатників.

Google, своєю чергою, теж зможе отримувати свій відсоток від цього. Точний його розмір поки що не визначений, проте очікується, що компанія забиратиме невелику частину доходів від передплати. Також інтернет-гігант розробляє й інші продукти для оптимізації процесу передплати.

Крім того, поступка Apple дасть змогу видавцям заощадити свій час, оскільки вони можуть просто поширювати поточні кампанії, застосовуючи власні технології, замість того щоб робити додаткові кроки для створення окремої кампанії за допомогою технології показу реклами Apple.

Ці зміни можуть спонукати видавців опублікувати більше контенту в Apple News, що підвищить їх монетизацію і одночасно може залучити більше користувачів до додатку Apple.

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Переможці української Національної премії «Телетріумф»: повний список

Бізнес

Кінець епохи радіо: «Укртелеком» підвищує абонплату за радіоточки

Популярное на Телекритике



Бізнес

Переможці української Національної премії «Телетріумф»: повний список

Дуся

Стали відомі фіналісти «Голосу країни 8»

Бізнес

Кінець епохи радіо: «Укртелеком» підвищує абонплату за радіоточки

Бізнес

Телерейтинги: «Голос країни» – в топі, а «Молодий папа» не злетів