ТЕЛЕКРИТИКА

Експерти з’ясували, як видання від Daily Mail до Financial Times просувають себе у соцмережах

Бізнес

Компанія NewsWhip провела аналіз сторінок у соціальних мережах Instagram і Facebook найбільших британських видань і зробила несподівані висновки.


За період з квітня 2017 по квітень 2018 року NewsWhip досліджували вісім найбільших видань у Великій Британії: Daily Mail, The Independent, The Guardian, Daily Mirror, The Sun, The Telegraph, Financial Times і The Times. Метою дослідження було визначити, як відрізняється тактика ведення сторінок у Facebook і Instagram цих видань.

З'ясувалося, що існує загальна тенденція для всіх медіа: у Facebook користувачі активніше взаємодіють зі сторінками ЗМІ, ніж в Instagram. З одного боку, це зрозуміло – у Facebook люди заходять, щоб щось прочитати і прокоментувати (статті в газетах для цього ідеально підходять). У Instagram візуальна частина контенту (фото або відео) переважає над текстовою. 

Однак були винятки з цього правила – The Guardian і Financial Times (FT) популярніші в аудиторії в Instagram. Так у FT в середньому 2703 взаємодій в Instagram і 201 в Facebook, а у Independent – 3839 і 23 відповідно. Також розрив між взаємодіями на двох цих платформах спостерігається і у Guardian: 5363 в Instagram проти 2143 в Facebook. У Daily Mail усе навпаки – 7503 Facebook і 2698 в Instagram. 

Як кажуть експерти, Financial Times грамотно користується основним текстовим інструментом сучасності – емоджі. Видання використовує нейтральні емоджі (зображення будівлі, пейзажу тощо) як доповнення до текстового опису фотографії. 

Найпопулярнішим постом FT у Instagram став пост про наречену принца Гаррі актрису Меган Маркл – 13 124 взаємодії. 

Не настільки серйозні видання – наприклад, такі як The Sun і The Daily Mail дозволяють собі використовувати емоджі «сміх до сліз» або сердечко. Такі емоджі, як правило, використовуються як «емоційний драйвер», пишуть дослідники. ЗМІ таким чином провокують у аудиторії певну емоцію щодо контенту. 

Як зазначають дослідники NewsWhip, британські ЗМІ успішно користуються всіма існуючими інструментами соціальних медіа і розуміють головне правило: з різною аудиторією на різних майданчиках потрібно говорити по-різному.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Вимкнення аналога розорить державний Концерн РРТ

Бізнес

Троцькому таке й не снилося: ICTV готує реаліті про ходіння мільйонерів у народ

Популярное на Телекритике



Дуся

День вишиванки: як українські медійниці в традиційному вбранні красувалися

Дуся

Показала більше, ніж варто було: американська телезірка вийшла на червоний хідник в Каннах без білизни

Суспільство

«Геніальна і страшна»: червнева обкладинка National Geographic стала вірусною

Бізнес

Скільки заробляють журналісти в Україні