ТЕЛЕКРИТИКА

Дохід від реклами в британських друкованих виданнях зріс вперше за 7 років

Бізнес

За перше півріччя 2018 року він збільшився на 1% і сягнув 153 млн фунтів.


Судячи зі звіту маркетингового сервісу WARC, найбільше зростання показали найсильніші і найпопулярніші медіабренди – тут прибутковість прямої реклами зросла на 2,8%.

Також діджитал посилює традиційні медіабренди у всіх категоріях. Інвестиції в рекламу в цифрових версіях традиційних медіабрендів продовжують зростати – у 2018 році – на 39,3% порівняно з попереднім роком.

«Різні формати онлайн-реклами, особливо реклама в пошукових запитах і в соціальних мережах, продовжують користуватися попитом, але традиційні медіа також доводять свою цінність для рекламодавців, – каже Джеймс Макдональд, редактор із роботи з даними WARC. – Це й радіо, і телебачення, і зовнішня реклама, і національні новинні друковані ЗМІ, причому останні продовжують підйом, стартуючи з хороших позицій останнього кварталу 2017 року. Що скасовує семирічний спад рекламних доходів у суспільно-політичних газетах і журналах». 

Загалом у Британії збільшується і загальний обсяг рекламних інвестицій: на 5,9% у першому кварталі 2018 року. І це незважаючи на невизначеність у бізнес-спільноті через Brexit. 

Компанії оптимістичні щодо реклами і вважають, що вона необхідна для продажів. Це відбивається і в прогнозах AA/WARC: зростання на 4,8% цього року і на 4,5% наступного, що вдвічі перевищує зростання британського ВВП. 

Стівен Вудфорд, виконавчий директор Асоціації реклами, вважає, що це показує стабільність економіки Великої Британії і що інвестиції в рекламу корисні не тільки для прибутковості компаній, а й для росту економіки країни в цілому.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше

Бізнес

Українець отримав номінацію на премію «Еммі»

Популярное на Телекритике



Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Дуся

Павло Зібров кинув виклик вагітній Валентині Хамайко

Культура

«Гірська жінка на війні»: під бруківкою порожньо

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше