ТЕЛЕКРИТИКА

«Дизель шоу» стало найкращим гумористичним шоу на українському ТБ

Бізнес

П'ятничні випуски (за 10 листопада) розважальної програми «Дизель шоу» на телеканалі ICTV показали рекордні за рік цифри.

Як повідомляє прес-служба каналу, середня частка обох випусків у цей день (о 21:30 та 22:30) склала 18,5% по аудиторії 18-54, 50+. Зокрема, частка другого – 22,6%. Це є рекордом за всю історію показу «Дизель шоу».

У цілому ж із початку року програму подивилися понад 29 млн осіб. "За час показу «Дизель шоу» показало колосальне зростання: частка за комерційною аудиторією зросла на 60%, а за жіночою аудиторією – більш як удвічі", – уточнюють на ICTV.

Таким чином, зазначає канал, у 2017 році «Дизель Шоу» стало найкращим гумористичним шоу з-поміж програм цього жанру на українському телебаченні.

* Юмористичне шоу, прайм-тайм 18:00-24:00, період 2017 р.

Заголовне фото: Прес-служба ICTV

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

«1+1 медіа» не позбавлятиме глядачів каналів Nickelodeon, Nickelodeon HD та Nick J

Бізнес

Ведуча «Модного вироку» розповіла, що носитимемо навесні-2018

Популярное на Телекритике



Дуся

Ведмідь «збезчестив» Трампа на німецькому карнавалі

Бізнес

Чия «Чорна кров»? Довкола телеканалу «Україна» назріває черговий серіальний скандал

Дуся

Тест: Олег Винник чи Ірина Федишин?

Культура

Олександр Шапіро: від артхаусних фільмів до зіркових блогів