ТЕЛЕКРИТИКА

«Дизель шоу» стало найкращим гумористичним шоу на українському ТБ

Бізнес

П'ятничні випуски (за 10 листопада) розважальної програми «Дизель шоу» на телеканалі ICTV показали рекордні за рік цифри.

Як повідомляє прес-служба каналу, середня частка обох випусків у цей день (о 21:30 та 22:30) склала 18,5% по аудиторії 18-54, 50+. Зокрема, частка другого – 22,6%. Це є рекордом за всю історію показу «Дизель шоу».

У цілому ж із початку року програму подивилися понад 29 млн осіб. "За час показу «Дизель шоу» показало колосальне зростання: частка за комерційною аудиторією зросла на 60%, а за жіночою аудиторією – більш як удвічі", – уточнюють на ICTV.

Таким чином, зазначає канал, у 2017 році «Дизель Шоу» стало найкращим гумористичним шоу з-поміж програм цього жанру на українському телебаченні.

* Юмористичне шоу, прайм-тайм 18:00-24:00, період 2017 р.

Заголовне фото: Прес-служба ICTV

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»