ТЕЛЕКРИТИКА

«Дизель шоу» стало найкращим гумористичним шоу на українському ТБ

Бізнес

П'ятничні випуски (за 10 листопада) розважальної програми «Дизель шоу» на телеканалі ICTV показали рекордні за рік цифри.

Як повідомляє прес-служба каналу, середня частка обох випусків у цей день (о 21:30 та 22:30) склала 18,5% по аудиторії 18-54, 50+. Зокрема, частка другого – 22,6%. Це є рекордом за всю історію показу «Дизель шоу».

У цілому ж із початку року програму подивилися понад 29 млн осіб. "За час показу «Дизель шоу» показало колосальне зростання: частка за комерційною аудиторією зросла на 60%, а за жіночою аудиторією – більш як удвічі", – уточнюють на ICTV.

Таким чином, зазначає канал, у 2017 році «Дизель Шоу» стало найкращим гумористичним шоу з-поміж програм цього жанру на українському телебаченні.

* Юмористичне шоу, прайм-тайм 18:00-24:00, період 2017 р.

Заголовне фото: Прес-служба ICTV

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Українець отримав номінацію на премію «Еммі»

Бізнес

Диктатура коміксів і наша принцеса: бокс-офіс українських кінотеатрів за підсумками півріччя

Популярное на Телекритике



Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Дуся

Павло Зібров кинув виклик вагітній Валентині Хамайко

Культура

«Гірська жінка на війні»: під бруківкою порожньо

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше