ТЕЛЕКРИТИКА

Дистрибуція каналів чотирьох провідних телегруп в 2019 зросте до 10,5 гривні. ОНОВЛЕНО

Бізнес

Провідні українські телегрупи назвали свої ціни на наступний рік. Телеканали чотирьох телегруп обійдуться провайдерам у 10,5 гривень з абонента на місяць проти цьогорічних 6,9 гривні. Про це стало відомо сьогодні на форумі #TIM 2018: Telecom, IT, Media.


Офіційно ціни були озвучені лише представниками телегруп StarLightMedia та «1+1 медіа». Телеканали груп StarLightMedia (СТБ, ICTV, «Новий канал», «Оце», М1 і М2) і «1+1 медіа» («1+1», «2+2», ТЕТ, «ПлюсПлюс», «Бігуді» й УНІАН) з 1 січня коштуватимуть по 3 грн з абонента на місяць. Це вдвічі більше, ніж цьогоріч. Телегрупи не змінюватимуть ціну на канали після кодування свого супутникового сигналу, яке заплановане на травень. Озвучена ціна діє для тих, хто встигне підписати угоду до 31 грудня. Після цієї дати ціна за канали StarLightMedia зросте до 4,5 грн з абонента, група «Плюсів» проситиме близько 5 грн.

Телегрупи «Інтер» і «Медіа Група Україна» не були представлені на конференції. Неофіційно співрозмовники «Телекритики» озвучили ціну – 3 грн з абонента за канали групи «Інтер» («Інтер», НТН, «Мега», «Enter-фільм», «Піксель», K1, K2 і Zoom) – холдинг залишив ціни на рівні цього року. Наступного року група відмовиться від системи знижок, яка була цього року. Ціна за три телеканали «Медіа Групи Україна» («Україна», НЛО та «Індиго») зросте удвічі – з 0,9 грн до 1,8 грн. Обидва телехолдинги не планують підвищувати ціни після кодування супутникового сигналу.

Телегрупи пообіцяли, що кодування супутникового сигналу відбудеться з точністю до 99,9% у травні 2019-го, незважаючи на можливий другий тур президентських виборів і парламентські вибори в жовтні. Перші тюнери стануть доступні в роздрібних мережах у грудні цього року за ціною $35-37. У грудні телегрупи почнуть рекламну кампанію для абонентів з переходу на кодований сигнал, вона відбудеться в три етапи. Зокрема, телегрупи планують запустити тестові відключення по супутниковому сигналу. Передбачені окремі «чисті» сигнали мовників для інших провайдерів платного телебачення.

Телегрупа StarLightMedia викладає відео на сайти каналів відразу ж після ефірів, а на YouTube після 24 годин або 48 годин - в залежності від проекту. HD-мовлення група планує запустити в 2020 році, HD-версії телеканалів холдингу обійдуться провайдерам дорожче SD-версій.

Детально про конференцію читайте незабаром на «Телекритиці».

Після публікації в прес-службі "Медіа Групи Україна" уточнили, що ціна дистрибуції трьох каналів холдингу складе 1,5 грн з абонента в місяць.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Валерій Варениця розповів як на Плюсах зміняться ціни на телерекламу наступного року

Бізнес

Як провайдерам платного телебачення навчитися правильно пакетувати телеканали. Майстер-клас Сергія Бойка

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»