ТЕЛЕКРИТИКА

Депутат Береза хоче повернути квоту на політичну рекламу на ТБ і радіо

Бізнес

Законопроект передбачає додаткову квоту 2,5 хвилини на годину для реклами кандидатів і партій.


Позафракційний народний депутат Борислав Береза 3 вересня зареєстрував законопроект щодо запровадження окремої квоти на політичну рекламу в виборчий період. Документ отримав порядковий №9029. У середу, 7 листопада, законопроект має отримати рекомендацію Комітету Верховної ради з питань свободи слова, визначеного документом основним.

Депутат своїм законопроектом просить доповнити закон «Про рекламу» (частину 1 статті 13) нормою про те, що телеорганізація має право «продати кожному кандидату та політичній партії протягом строку ведення передвиборної агітації не більше 60 хвилин ефірного часу сукупно, а протягом однієї астрономічної доби – не більше і не менше 2,5 хвилини, які надаються одним відрізком». Забороняється надавати ефірний час кандидатам, що внесені до виборчого списку політичних партій та кандидатам від політичних партій в одномандатних округах. Аналогічна норма прописана для радіостанцій (доповнення до частини 2 статті 13 закону). Законопроект має набути чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

В пояснювальній записці депутат вказує на відсутність обмежень політичної реклами в законодавстві сьогодні, що порушує принцип рівності кандидатів на виборах. Депутат також вказує, що велика вартість ефірного часу «спонукає залучати значні кошти так званих "спонсорів"». У законопроекті конкретно не прописано, що телерадіоорганізація має надати кандидатам та партіям час для політичної реклами безкоштовно. Також депутат не уточнює, чи стосується норма кандидатів у президенти.

«Телекритика» нагадує, що норма про квоту на політичну рекламу існувала до ухвалення закону про зменшення рекламного блоку з 12 до 9 хвилин на годину. Цей закон Верховна рада ухвалила навесні 2014-го, його норми набули чинності в жовтні 2014 року. Квота на політичну рекламу до цього становила 3 хвилини на годину в передвиборний період (для президентської кампанії він становить 90 днів, для парламентської – 60 днів). Закон не обмежує трансляцію політичної реклами в комерційному блоці в передвиборний період.

Фото: Facebook

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Валерій Варениця розповів як на Плюсах зміняться ціни на телерекламу наступного року

Бізнес

Як провайдерам платного телебачення навчитися правильно пакетувати телеканали. Майстер-клас Сергія Бойка

Популярное на Телекритике



Бізнес

Провайдери, мовники і «Зеонбуд»: відсутність регуляції і запуск платного пакету ефірної цифри

Бізнес

Pay TV vs Free TV. Як телегрупи створюють ринок Pay TV і чому 2019 рік буде переломним

Дуся

Сушко написала прощальний пост

Дуся

Лігачова звільнила журналістку після 8 років роботи. Остання пожалілася на спроби цензури і «психологічний пресинг»