ТЕЛЕКРИТИКА

Chinese only: на китайському ТБ запровадять обмеження для іноземного контенту

Бізнес

Китай запроваджує нові правила, які різко обмежать кількість іноземного контенту в телеіндустрії. Про це повідомляє The Hollywood Reporter.


Днями стало відомо, що влада Піднебесної має намір зменшити присутність закордонної продукції, зокрема голлівудської, на національному телебаченні. Згідно з новими правилами, в Китаї запровадять заборону на трансляцію зарубіжних телешоу в прайм-тайм, а також обмежать обсяг імпортного контенту на китайських відеоплатформах. Кількість некитайського контенту в ефірі буде обмежено до 30%.

Такі заходи влада країни виправдовує бажанням захистити соціум від контенту, який «відхиляється від основних соціалістичних цінностей». 

Однак і це ще не все. Тепер до створення контенту для китайського ринку будуть залучати все менше зарубіжних фахівців. Знімальні групи повинні будуть на 4/5 складатися з китайців, а режисерами, сценаристами і провідними акторами стрічки не зможуть стати іноземці. 

Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Китайське кінематографічне бюро запровадить обмеження для китайських онлайн-ритейлерів на надання громадянам субсидій під час купівлі квитків у кіно. Раніше така система знижок давала змогу платформам продавати квитки в кіно за ціною близько $1,5 за штуку.

Фото: Pexels

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Новий телеканал Мураєва матиме назву «Наші». Старт 7 листопада. ОНОВЛЕНО

Бізнес

Велике зламування: як Китай проникав у американські мережі через мікрочіп (частина 1)

Популярное на Телекритике



Бізнес

Новий телеканал Мураєва матиме назву «Наші». Старт 7 листопада. ОНОВЛЕНО

Дуся

Ведуча «Ранок з Україною» роздяглася для Playboy та зізналася, що любить ранковий секс

Дуся

Забудьте «Олю» якнайшвидше: «Новий канал» та «Квартал 95» готують нестандартне гумористичне шоу

Бізнес

Велике зламування: як Китай проникав у американські мережі через мікрочіп (частина 1)