ТЕЛЕКРИТИКА

Через 3 роки злетимо: глава Uber розповів про далекосяжні плани компанії

Бізнес

Дару Хосровшахі, що став генеральним директором Uber у серпні 2017 року, в інтерв'ю виданню The Verge розповів про те, як зміниться компанія в найближчі кілька років.


У майбутньому Uber планує стати глобальною платформою для пересування в містах. Сьогодні компанія втілює проект зі створення літаючого таксі.

«Коли я разом зі своєю командою подивився на різні рішення і проекти, які у нас були, щоб привести в рух сферу пересування в містах у наступні 20-30 років, ми зрозуміли, що вертикалізація і додавання нового виміру – необхідний інгредієнт», – прокоментував роботу над проектом Хосровшахі. 

Uber працює не тільки з автомобілями, а й з іншими видами транспорту. Компанія викупила сервіс з оренди електричних велосипедів Jump Bikes у квітні цього року. Завдяки сервісу люди можуть брати в оренду електричні велосипеди. Зі слів Хосровшахі, компанія зацікавлена ​​в тому, щоб її клієнти могли користуватися різними видами транспорту. Наприклад, доїжджати за допомогою велосипеда до майданчика з аеротаксі Uber. 

До речі, аеромобілі Uber (з можливістю вертикального пересування) обіцяють почати випробовувати вже в 2020 році. На ринок аеромобіль планують випустити в 2023-му.

Нагадаємо, американська компанія Uber Technologies Inc. або просто Uber існує з 2009 року. Cервіс із пошуку і виклику таксі доступний в сотнях міст світу. В Україні він представлений в семи містах: Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, Запоріжжі та Вінниці. 

13 липня 2017 року компанія підписала угоду з «Яндекс. Таксі», у результаті чого в Росії, Азербайджані, Вірменії, Білорусі, Грузії та Казахстані таксі обох сервісів можуть підміняти одне одне.

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Вимкнення аналога розорить державний Концерн РРТ

Бізнес

Троцькому таке й не снилося: ICTV готує реаліті про ходіння мільйонерів у народ

Популярное на Телекритике



Дуся

День вишиванки: як українські медійниці в традиційному вбранні красувалися

Дуся

Показала більше, ніж варто було: американська телезірка вийшла на червоний хідник в Каннах без білизни

Суспільство

«Геніальна і страшна»: червнева обкладинка National Geographic стала вірусною

Бізнес

Скільки заробляють журналісти в Україні