ТЕЛЕКРИТИКА

Бельгійська газета допоможе українському бізнесові пробитися на ринки Європи

Бізнес

Бельгійське видання The Brussels Times запустило міжнародний медіапроект UA-100: Ukrainian Business for Europe, який просуватиме український бізнес на ринки ЄС.


Як повідомляє The Brussels Times, обсяг імпорту в Євросоюз минулого року становив 1,8 трильйона євро, однак європейці досі мало знають про українські компанії та продукцію, яку вони пропонують.

«Є проблема – слабка обізнаність європейських споживачів про український бізнес. І ми хочемо її вирішити. Наша мета – відкрити європейській спільноті український бізнес, продемонструвати його масштаби і можливості», – заявили ініціатори проекту. 

The Brussels Times представлено як у форматі діджитал, так і в друкованому вигляді. Видання поширюється в столиці Бельгії Брюсселі. Таким чином про український бізнес читатимуть дипломати, міжнародні та галузеві організації, а також депутати Європарламенту, впевнені творці проекту. 

UA-100: Ukrainian Business for Europe стартує в квітні 2018 року і завершиться в січні 2019-го. Менше як за рік The Brussels Times планує зібрати цікаву й ексклюзивну інформацію про сотню найкращих компаній і підприємств нашої країни, які увійдуть до спецвипуску – іміджевий глянцевий журнал, який планують видати найприкінці поточного року.

Фото: The Brussels Times

Статті до теми

Главное в разделе

Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Бізнес

«1+1 медиа» запустила мобильное приложение с украинским ТВ-контентом

Популярное на Телекритике



Бізнес

Телерейтинги: Оля, прощавай, Оля, пробач

Дуся

У Вишнякова и Сахневич появились взаимные чувства

Дуся

«Оля тепер вертушка». Після травми ведучої проект «Оля» може залишитися без Фреймут

Дуся

Проголосуй за голлівудських зірок в українських блокбастерах