ТЕЛЕКРИТИКА

Аналітики назвали головні правила життя в Facebook і Instagram

Бізнес

Аналітики з ірландської компанії з аналізу медіатрендів NewsWhip опублікували рекомендації для успішного ведення сторінок у Facebook і Instagram.

Так, для Facebook вона виділи чотири головних правила:

1. Контент має бути загальнодоступним. Соцмережею користуються 2 млрд людей, які споживають контентув своїй стрічці новин. Фактично, зі слів голови американського підрозділу Facebook зі взаємодії з газетами Пітера Елкінса-Вільямса, на тиждень користувачам доступно 473 млн унікальних посилань. Крім того, 40% часу відеоперегляду припадає на людей, які побачили ролик у результаті перепосту.

Бизнес

Как Facebook стала главным конкурентом СМИ

2. Мобільний досвід передусім. Мобільні користувачі споживають усе більше відео та важкого контенту, тому за ними майбутнє. У наступні п'ять років 75% мобільного трафіку становитиме відео (зараз – 50%). Відео для мобільних додатків має підходити за форматом, довжиною, добре переглядатися без звуку і приваблювати яскравими візуальними рішеннями.

3. Відео стає все довшим. Ролики довжиною понад 90 секунд поширюються в середньому на 30% більше. При цьому тривалість вірусних відео також зростає.

4. Збирайте новини через аудиторію. Багато видавців експериментують із групами в Facebook, що є унікальною можливість для збору новин. Там вони проводять опитування, домагаються зворотного зв'язку, збирають контент. Наприклад, у Washington Post є група PostThis, де читачі можуть ставити журналістам запитання про їхні матеріали. "Не потрібно витрачати гроші на Facebook, щоб домогтися успіху. Органічно в стрічці новин хороший контент поширюватиметься сам", – каже Елкінс-Вільямс.

Дуся

Тест: каковы твои шансы стать популярным блогером в Facebook?

Також аналітики виділили чотири правила і для Instagram:

1. Шукайте контент за допомогою геолокації. Зі слів глави новинних і видавничих партнерств у Instagram Ліли Кінг, для збору даних про будь-яку подію найкраще використовувати місця в закладці Explore. "Ми вже бачили, як INSIDER travel перетворює призначений для користувача контент в Instagram на вірусні ролики на Facebook", – зазначають аналітики.

2. Шукайте контент, створивши фейковий тематичний аккаунт. Обліковий запис, що фільтрує конкретних людей, показує набагато кориснішу стрічку. А такий аккаунт допоможе знайти контент від «нішевих» користувачів, а не лише впливових блогерів.

Общество

Что религиозные лидеры делают в соцсетях

3. Поширюйте контент: чітко вказуйте ваше місце розташування. Якщо ви повідомляєте про якусь подію, а особливо якщо ведете репортаж, намагайтеся вказати якомога точніше місце. Тоді повідомлення потрапить не лише до тих, хто перебуває там, а й до користувачів найближчого міста і регіону.

4. Створюйте різноформатний контент. Щоб збільшити шанси потрапляння контенту в Explore, варто спробувати різні види постів – фото, відео, історії, прямі трансляції. Для кожного формату знайдеться своє місце.

Фото: Рixabay.com / LoboStudioHamburg

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Програма Дмитра Раімова на NewsOne більше не виходитиме

Бізнес

Борис Ложкін може купити «Волю» і ще кілька провайдерів: LIGA.net

Популярное на Телекритике



Дуся

Фотограф показав обличчя жінок під час оргазму

Дуся

Світлану Крюкову затримали в аеропорту

Дуся

У рекламі прокладок вперше блакитну рідину замінили на червону

Дуся

Російська актриса зізналася, що сексуальні домагання – це прекрасно