ТЕЛЕКРИТИКА

Аналітики назвали головні правила життя в Facebook і Instagram

Бізнес

Аналітики з ірландської компанії з аналізу медіатрендів NewsWhip опублікували рекомендації для успішного ведення сторінок у Facebook і Instagram.

Так, для Facebook вона виділи чотири головних правила:

1. Контент має бути загальнодоступним. Соцмережею користуються 2 млрд людей, які споживають контентув своїй стрічці новин. Фактично, зі слів голови американського підрозділу Facebook зі взаємодії з газетами Пітера Елкінса-Вільямса, на тиждень користувачам доступно 473 млн унікальних посилань. Крім того, 40% часу відеоперегляду припадає на людей, які побачили ролик у результаті перепосту.

Бизнес

Как Facebook стала главным конкурентом СМИ

2. Мобільний досвід передусім. Мобільні користувачі споживають усе більше відео та важкого контенту, тому за ними майбутнє. У наступні п'ять років 75% мобільного трафіку становитиме відео (зараз – 50%). Відео для мобільних додатків має підходити за форматом, довжиною, добре переглядатися без звуку і приваблювати яскравими візуальними рішеннями.

3. Відео стає все довшим. Ролики довжиною понад 90 секунд поширюються в середньому на 30% більше. При цьому тривалість вірусних відео також зростає.

4. Збирайте новини через аудиторію. Багато видавців експериментують із групами в Facebook, що є унікальною можливість для збору новин. Там вони проводять опитування, домагаються зворотного зв'язку, збирають контент. Наприклад, у Washington Post є група PostThis, де читачі можуть ставити журналістам запитання про їхні матеріали. "Не потрібно витрачати гроші на Facebook, щоб домогтися успіху. Органічно в стрічці новин хороший контент поширюватиметься сам", – каже Елкінс-Вільямс.

Дуся

Тест: каковы твои шансы стать популярным блогером в Facebook?

Також аналітики виділили чотири правила і для Instagram:

1. Шукайте контент за допомогою геолокації. Зі слів глави новинних і видавничих партнерств у Instagram Ліли Кінг, для збору даних про будь-яку подію найкраще використовувати місця в закладці Explore. "Ми вже бачили, як INSIDER travel перетворює призначений для користувача контент в Instagram на вірусні ролики на Facebook", – зазначають аналітики.

2. Шукайте контент, створивши фейковий тематичний аккаунт. Обліковий запис, що фільтрує конкретних людей, показує набагато кориснішу стрічку. А такий аккаунт допоможе знайти контент від «нішевих» користувачів, а не лише впливових блогерів.

Общество

Что религиозные лидеры делают в соцсетях

3. Поширюйте контент: чітко вказуйте ваше місце розташування. Якщо ви повідомляєте про якусь подію, а особливо якщо ведете репортаж, намагайтеся вказати якомога точніше місце. Тоді повідомлення потрапить не лише до тих, хто перебуває там, а й до користувачів найближчого міста і регіону.

4. Створюйте різноформатний контент. Щоб збільшити шанси потрапляння контенту в Explore, варто спробувати різні види постів – фото, відео, історії, прямі трансляції. Для кожного формату знайдеться своє місце.

Фото: Рixabay.com / LoboStudioHamburg

Статті до теми

Теги

Главное в разделе

Бізнес

Українець отримав номінацію на премію «Еммі»

Бізнес

Диктатура коміксів і наша принцеса: бокс-офіс українських кінотеатрів за підсумками півріччя

Популярное на Телекритике



Суспільство

Що говорили на захист Олега Сенцова Лозниця, Зануссі та Вендерс

Дуся

Павло Зібров кинув виклик вагітній Валентині Хамайко

Культура

«Гірська жінка на війні»: під бруківкою порожньо

Бізнес

Тепер серіали та розважальні шоу на «1+1» будуть починатися раніше