ТЕЛЕКРИТИКА

Ольга Ліхобабіна


  • Освіта

    Співзасновниця «Радіо Аристократи» Лєра Чачибая – про те, як створити авторську передачу

  • Освіта

    Соня Сотник із Radio Roks: «Якщо не знаєте, про що говорити в ефірі, запитайте про це слухачів»

  • Освіта

    Шон-Патрік Лаветт із «Радіо Ватикан»: «Я не вірю, що новини стали важливішими за історії»

  • Освіта

    Чи можлива журналістика без журналістів

  • Освіта

    Як побачити за цифрами реальних людей

  • Освіта

    «Vogue – заручник цифрових технологій, 125 років історії бренду від них не рятують»

  • Освіта

    Майкл Андерсен з MYMEDIA та Al Jazeera – про складнощі роботи закордонних кореспондентів з байдужими читачами

  • Освіта

    Автор відомих фільмів про The Beatles Тоні Палмер: «Колись Стенлі Кубрик сказав мені, що його фільми – це відображення всіх нас»

  • Освіта

    Ольга Захарова з «Медіа Групи Україна»: «Телебачення розбалувало глядачів масштабними шоу, і тепер ми всі заручники такого контенту»

  • Освіта

    Катажина Квятковська-Москалевич: «Якщо боїшся, ти ніколи не напишеш хороший репортаж»

  • Освіта

    Анджеліна Фуско: «Конфлікт не завершується в новинах, він і далі живе в усіх учасниках подій»

  • Освіта

    Шеф-редактор Gazeta Wyborcza Роман Імєльський – про роботу журналістів-міжнародників

  • Освіта

    Лауреат Пулітцерівської премії Денніс Чемберлін – про фотографії, які розповідають історії

  • Освіта

    Де брати дані для розслідувань в Україні

  • Бізнес

    Орест Білоскурський зі StarLightMedia: «Українські телеглядачі віддають новинам лише 10% свого часу перед екраном»

  • Освіта

    Вітольд Шабловський з Gazeta Wyborcza: «Для художнього репортажу нема табуйованих тем»